CNC gevraagd in het Noorden

KlusserKlaas

Actieve deelnemer
25 apr 2014
115
11
regio Groningen
Hallo allen

Afgelopen zondag is helaas mijn schoonvader op jonge leeftijd (64) overleden. Vandaag hebben we hem begraven.

Het duurt best lang voordat zijn grafmonument klaar is en daarom leek het ons een mooi idee om een tijdelijk houten gedenkplaatje te maken.

Is er misschien iemand in het Noorden die mij kan helpen met het infrezen van tekst? Wij wonen in Winschoten.

Groetjes
Klaas
 

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
dag Klaas, mijn condoleances. Vierenzestig, toch best jong!

Ik kan je helaas niet helpen met een CNC frees. Is het veel tekst en kun je dat niet met de hand uitsnijden? Daar zou ik je wel mee kunnen helpen. Een beetje ambachtelijker, maar wel persoonlijker.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Stuur me maar even een pb met je telefoonnummer
ik kan het wel maken voor je
Ik woon niet in het noorden, maar flevoland

1,5 uur met de auto of een paar euro met de post, daar komen we wel uit
 

maja158

Post veel
25 mei 2010
942
86
Balloërveld (Dr)
Ik lees het bericht nu net en wil niet tussen gemaakte afspraken komen maar je kunt ook bij mij terecht.
Is in ieder geval een stuk dichter bij.

Groet,
Jan
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Inmiddels is dit project afgerond en de ontvangers waren erg content
Vandaag zijn in de auto gestapt om het op te halen na een lange rit van 2 uur waren ze er, zeer gewaardeerd !! (hoe dikwijls lees je niet dat 50km al ver is voor sommige mensen)

Omdat ik het niet gepast vind hier foto's van te plaatsen laat ik dat over aan Klaas (ik meen dat einde van de week wel iets geplaatst word)

Bij het overhandigen weet je dan niet zo goed wat je moet zeggen 'veel plezier ermee' klinkt dan ook weer zo raar
Ik hoop dat het bijdraagt aan het verwerken van het verlies

Een niet allerdaags klusje, maar ik heb het met voldoening gedaan
 

KlusserKlaas

Actieve deelnemer
25 apr 2014
115
11
regio Groningen
Onze bedoeling was een simpel (maar mooi) houten plankje in plaats van een plastic bordje die je normaal bij tomaten ziet staan. Na wat heen en weer mailen gaf Toxiq aan wel wat ideeen te hebben. Eenmaal klaar stuurde hij een foto, het resultaat was echt super gaaf!!


Vandaag hebben we hem geplaatst op de begraafplaats.


Het stenen grafmonument kan waarschijnlijk pas in maart geplaatst worden, maar nu heeft mijn schoonfamilie een mooie plek om naartoe te gaan.


Jeroen, het was de rit dubbel en dwars waard. Nogmaals bedankt!





EF6721A7-7717-4CB7-B1C3-3A0E969B4DCE.jpg
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Een mooi ontwerp en een waardig monument Jeroen.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.