had nog een plank azobe liggen

P

Pel

Guest
Mooi bankje, het onderstel heb je mooi met doorlopende pennen en wigjes gemaakt. Vind het wel jammer dat je in de bovenkant blad schroeven hebt gedraaid, daar had je toch een meer esthetische oplossing voor kunnen verzinnen lijkt me?

Groet Pel.
 

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
Mooi bankje, het onderstel heb je mooi met doorlopende pennen en wigjes gemaakt. Vind het wel jammer dat je in de bovenkant blad schroeven hebt gedraaid, daar had je toch een meer esthetische oplossing voor kunnen verzinnen lijkt me?

Groet Pel.

Was ook eerst zo uitgevoerd maar die bank is zo zwaar dat bij het opheffen de zit telkens loskwam. De zit is in twee delen gemaakt met een tand en groef en bij het opheffen bleef dan één gedeelte meer zitten dan het ander , zodat er splinters bij de verbinding loskwamen. Moest dan een paar keer mijn zit versmallen. Heb er dan maar RVS vijzen ingevezen.
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Als je die schroeven iets dieper verzinkt en je doet er dan een nep pennetje erin?
Voor de constructie maakt het niet uit maar het ziet er wel mooier uit.

Maar het is een mooi bankje/krukje.
 
P

Pel

Guest
Was ook eerst zo uitgevoerd maar die bank is zo zwaar dat bij het opheffen de zit telkens loskwam. De zit is in twee delen gemaakt met een tand en groef en bij het opheffen bleef dan één gedeelte meer zitten dan het ander , zodat er splinters bij de verbinding loskwamen. Moest dan een paar keer mijn zit versmallen. Heb er dan maar RVS vijzen ingevezen.

Je had toch aan de binnenkant van de staanders een lat van 2.5 cm vierkant kunnen verlijmen met schroeven, dan had je geen schroeven in het zicht, en zit het muurvast.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.