Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 30 van de 30
    Een goed blad is altijd de moeite waard om te laten slijpen, reken op 0,25 euro per tand.
    sometimes you just need a bigger hammer

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Je kunt ook zelf een T-track in de CS50 zetten, waardoor je een standaard verstekgeleider kunt gebruiken. Dat heb ik bij mijn CS70 ook gedaan. Dat lijkt misschien moeilijk, maar stelt niet zo veel voor. Je hebt alleen een meetklok, een ijzerzaag en een vijl nodig.

Bij mijn CS70 zat ook geen langsgeleider en dat heb ik opgelost door een Incra LS Positioner en een frame van aluminium extrusie. Maar dat gaat jou waarschijnlijk te ver .
    Ik vind het wel een hele mooie oplossing.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Je kunt ook zelf een T-track in de CS50 zetten, waardoor je een standaard verstekgeleider kunt gebruiken. Dat heb ik bij mijn CS70 ook gedaan. Dat lijkt misschien moeilijk, maar stelt niet zo veel voor. Je hebt alleen een meetklok, een ijzerzaag en een vijl nodig.

Bij mijn CS70 zat ook geen langsgeleider en dat heb ik opgelost door een Incra LS Positioner en een frame van aluminium extrusie. Maar dat gaat jou waarschijnlijk te ver .
    Die LS Positioner kost meer dan een fence

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sproo Bekijk Berichten
    Die LS Positioner kost meer dan een fence
    Dat klopt, maar de LS Positioner gebruik ik ook voor de frees die ook in de zaagtafel zit en dat kan met de Festool niet. Bovendien maakt het aluminium extrusie frame in mijn CS70 het onmogelijk om de originele Festool fence te gebruiken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    Ik kan je de Duitse firma Rubart aanbevelen. Tikkeltje lange levertijden, maar goede prijs en ze leveren naar BE.
    Die prijzen zijn echt ongelooflijk! Een lengteaanslag (LA) voor 156,20€, waar deze normaal 200€ kost.
    Zijn ze echt te vertrouwen? Geen verborgen kosten?

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sproo Bekijk Berichten
    Die prijzen zijn echt ongelooflijk! Een lengteaanslag (LA) voor 156,20€, waar deze normaal 200€ kost.
    Zijn ze echt te vertrouwen? Geen verborgen kosten?
    @Sproo Prima bedrijf. Hebben altijd netjes geleverd. De procedure is wat verwarrend vanwege het vooruitbetalen. De levertijd is lang (soms tegen de twee weken), maar gezien het voordeel…
    Er komt wat aan verzendkosten bij. Meestal een tientje of minder.

Hoe zit dat eigenlijk met garanties en de verzekering die Festool er bij heeft.
    Ben ook aan het kijken naar een nieuwe zaagtafel waarschijnlijk de CS 70 set maar dat scheelt 400 euro met waar ik anders het gereedschap koop dat is toch wel heel veel.
    Robert Jan

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Garanties en verzekeringen (die trouwens enkel zo uitgebreid zijn voor de machines) gelden onafhankelijk van waar je het koopt. Rubart registreert de machine voor je bij Festool. (Tenminste dat deden ze bij de laatste die ik er kocht - een CMS TF2200.)

Bedankt, maar eens even in het achterhoofd houden
    Robert Jan

Member
    Ingeschreven
    Aug 2009
    zaagbladen voor mijn precisio koop ik bij ecotools , bijna goedkoper nieuw dan laten slijpen

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten