Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Onderwerp: Hammer N3800

Hammer N3800

Hi guys

omdat ik alweer een tijdje mezelf erger aan mijn Metabo BAS lintzaag ben ik nu in de markt voor een Hammer N3800
    na veel speurwerk en veel verschillende merken te hebben ingelezen/geyoutubed wil ik deze, ook mede door zijn zeer compacte bouwwijze.

maar nu komt het...ik kan gewoon ten eerste nergens in NL een prijs vinden en ook vind ik het verwarrend waar ik terecht kan ...ik heb wat vragen gesteld aan felder.nl...maar nog geen antwoord gekregen

wie heeft ervaring met de aankoop/interesse in een Hammer machine en weet de contacten

op een duitse site zag ik hem wel staan met prijs en leek het alsof ik hem in mijn winkelmandje kon stoppen maar weet nog niet of ze naar nl transporteren (kunnen/mogen)

De N3800 kost in NL €1603 incl btw / €1325 excl btw. Maar dat is zonder extra’s of opties.

Felder Nederland is onderdeel van de van Schoonhoven groep en de showroom is aan de Hermesweg 34, 3771 ND in Barneveld. De dealers werken geografisch, waardoor het normaal niet mogelijk is om in een ander land te bestellen.

Atmoz heeft een N3800 en kan jou vast meer vertellen over de lintzaag. <-sorry, klopt niet. Atmoz heeft de N4400.

1CAB3CF6-1B57-4B2B-B3A9-34AB0FA4FD5C.jpg

Link naar de catalogus waar de bovenstaande afbeelding uit komt: klik.
    Laatst gewijzigd door L.N.; 28-08-18 om 19:15.

Mij werd door (wijlen) Tema verteld dat wij als Belg niet kunnen bestellen in Duitsland/Oostenrijk. Ik had het nagevraagd omdat ik interesse had in een N3700, maar die is zelfs enkel bestemd voor de DE/AT markt.

Verder geen idee of ervaring met Nederlandse verdelers helaas.

Ik heb ook die N3800 en ben er zeer tevreden over.
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Als je je aanmeldt op de site van Felder NL kun je alle prijzen zien.

Ik heb trouwens sinds iets meer dan een jaar de N4400, met keramische geleiders, en ben daar zeer tevreden over.

Bert, vreemd genoeg staan niet alle prijzen op de website van Felder. De lintzagen staan er namelijk niet bij. In de catalogus (zie de link in mijn eerdere post) staan wel prijzen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Bert, vreemd genoeg staan niet alle prijzen op de website van Felder. De lintzagen staan er namelijk niet bij. In de catalogus (zie de link in mijn eerdere post) staan wel prijzen.
    Vreemd, is alleen bij de Hammers het geval - bij de Felders kun je wel de prijzen bekijken.

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Ik heb ook die N3800 en ben er zeer tevreden over.
    Hoi Peatey

Ik vuur fff wat vragen op je af.....excuus

Heb jij als optie toevallig ook nog gekozen voor de keramische geleiders...de transportwielen en heb jij ook de gradenaanslag (weet ff de naam niet)meegekocht. (Of andere opties)

De N4400 is voor mij net fff te groot in mijn piep kleine werkplaats (jammer)

btw heb jij online gekocht of ben je naar een fysieke winkel van Felden gegaan....

mag ook per PM maar misschien willen meer Hammer en Felden vrienden de info die er is uit de praktijk

Hey hallo
    Je kan ook gewoon even de folder bestellen
    Die heb je de volgende dag in huis met een kaartje van de vertegenwoordiger
    Mvg Leroy

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroy Bekijk Berichten
    Hey hallo
    Je kan ook gewoon even de folder bestellen
    Die heb je de volgende dag in huis met een kaartje van de vertegenwoordiger
    Mvg Leroy
    Ga ik doen

Forum Rechten