(Aangeboden) ELU/DeWalt zwaluwstaart freesmal met extra template

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bowser

Nieuw lid
13 jul 2016
4
0
Grote zwaluwstaart frees mal ELU E40040 ofwel de DeWalt DE6252.

Inclusief (nieuw in doos!) deuvel freesmal DE6256.

Alleen serieuze biedingen.

NB. Voor foto's zie Marktplaats.

# zwaluw, zwaluwstaart, dovetail, dovetailing, frezen, frees, freesmal, duivel, deuvel etc.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Zie het Regelement
•De advertenties zijn volledig en niet een verwijzing naar een andere site. Met als enige uitzondering dat de Tips topics waar de topic starter niet de verkopende partij is, wel alleen een link naar een site mogen hebben. Maar het liefst zo duidelijk mogelijk.


•Het is geen probleem dat mensen alleen maar lid worden om zaken op ons marktplein aan te bieden, als de aanbieding past in ons concept.

•Richtprijs verplicht of start bod bij bieden. De enigste 3 uitzonderingen op deze regel zijn gezocht en tip en gratis.
 

Bowser

Nieuw lid
13 jul 2016
4
0
Mijn excuses:
- voor de late reactie, ik dacht dat ik mail zou krijgen, wanneer er reacties zouden komen.
- het niet inzetten van de vraagprijs: bieden vanaf 150,-
- Foto's toevoegen kreeg ik niet voor elkaar op mobiel, vandaar de link naar MP. Oei, ik zie dat zelfs de link niet gelukt is...
- Regio Eindhoven.

Mocht er interesse zijn, hoor ik dat natuurlijk graag. Ik zal de profielsettings nogmaals nalopen, kijken of ik dan wel mail krijg.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Om foto’s toe te voegen zou je naar desktopversie moeten gaan en dan lukt het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.