Even voorstellen!

ruudvk

Nieuw lid
7 mrt 2018
2
0
Nijmegen
Goedemorgen allemaal, al een tijdje lid maar wil me toch graag nog even voorstellen.

Mijn naam is Ruud uit Nijmegen en ben lid geworden toen ik mijn eerste huis heb gekocht. Altijd al erg geïnteresseerd geweest in houtbewerking maar helaas nooit de ruimte gehad om er iets mee te doen, nu dus wel! Het forum heb ik in eerste instantie gebruikt om informatie te vergaren en ideeën op te doen voor mijn huis. Een rondje op de meubelboulevard was de druppel, dit kan en wil ik zelf doen (en de kosten van nieuw meubilair was niet de motivator, maar speelt uiteraard mee :p).


Hieronder mijn eerste project, een eettafel van 2500x1000 van eiken. Stalen poten moesten het geheel een wat industrieel karakter geven.

Dank alvast voor alle informatie die het forum rijk is! Er staan nog een aantal projecten op de planning: salontafel, tv meubel, onderzetters, tafelplanken, badkamermeubel, aquariumkast, werkbank, bijkeuken etc. etc. (dus ik heb jullie misschien nog wel nodig haha)

IMG_20180511_103713.jpg

IMG_20180415_161230.jpg

IMG_20180511_100649.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.