Toch ook maar even voorstellen

mhe

Actieve deelnemer
8 dec 2013
50
0
Ik loop hier al wat langer rond, vooral lezend, dat dan weer wel. Maar goed, ik ben dus Maarten Hekkelman. Ik heb een aantal jaren geleden op het HMC de vakopleiding gedaan en daarnaast nog een tijdje aan het CMB in Puurs het maken van historische klavierinstrumenten geleerd. Inmiddels heb ik mijn opleiding dik terugverdient met het maken van een keuken en diverse andere kasten en meubels. Daarnaast werk ik nu part time aan het bouwen van instrumenten. Daarvan probeer ik ook beeld verslagen te maken, die plaats ik hier: https://www.hekkelman.com/bouw-verslagen.html (het zijn wat veel foto's om ook hier te plaatsen ben ik bang).

Mijn dank voor de vele informatie die ik hier al gevonden heb. Hoop zelf ook mijn steentje bij te kunnen dragen in de toekomst.

gr., -maarten
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
350
Etten-Leur
Hartelijk welkom op het forum; ik ben zeer onder de indruk van je bouwverslagen van de instrumenten met de toelichting op de verschillen tussen toen en nu.

Groet, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.