Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Lidl krantje met kickback

20180809_164535.jpg

Dit stond in de lidl krant.
    Deze mevrouw heeft het niet begrepen en maakt een grote fout.
    uiteraard staat de zaag niet eens aan maar toch.
    Slecht voorbeeld lidl.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2014
    volgende week verkopen ze waarschijnlijk kunstneuzen.

Gelukkig zaagt ze met een stilstaand zaagblad dus zal de kickback meevallen. Lijkt mij wel een gedoe om zo door het materiaal heen te komen

En het beeld van deze mevrouw kantelt al dus misschien komt ze nog op haar pootjes terecht....met beide handjes en haar eigen neus
    En de prijs zakt ook razendsnel; van 129 naar 29!
    :<)

Senior Member
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Maar ze draagt wel de juiste gehoorbeschermers! Dus dat hebben ze dan weer wel goed......

Beetje jammer weer, ze heeft nog een mooi neusje

klopt, ze staat op de kop

Ach die kickback zal zo wel meevallen!
    Ze gebruikt de langsgeleider en de afkortgeleider.
    Als ze de afkortgeleider nu nog even onder verstek zet........ dan wordt het anders
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Iedereen lacht hier met haar, maar ik heb zelf geen tafelzaag, ben dus ook niet bedreven in het gebruik ervan, en zie hier eigenlijk het probleem niet echt?
    Ok ze gebruikt geen duwstokje, maar het grote stuk rust tegen de geleider en de zaag heeft een spouwmes. Wil iemand dan ook zo vriendelijk zijn om even te verduidelijken vanwaar hier het risco nog komt?
    Ik neem aan vanwege het feit dat ze het af te zagen stuk niet ondersteunt (ze heeft enkel haar hand op de langsgeleider), maar uit beelden van kickback zag ik eerder al dat dat soms weinig uitmaakt of nog gevaarlijker is (met je hand aan de zaag inschieten)...

Forum Rechten