Rotterdam “bouw- en houtbeurs” 1975, wie kan mij daarover informeren

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Geacht forum,

dat klinkt wel erg plechtstatig,

Ik ben op zoek naar details over een heel dierbare herinnering, en nu is dit forum een uitgelezen groep mensen die wellicht wat klaarheid kunnen brengen.

In 1975 ben ik met mijn toenmalige vriendin, minnares, samen naar iets met hout en meubels en bouw in Rotterdam geweest. Het moet in het voorjaar of begin zomer zijn geweest. Wat kan dat geweest zijn?

Achtergrond is dat ik later met haar ben gaan samenwonen en getrouwd ben, en dat zij helaas vorig jaar eind augustus zeer plotseling is overleden. In vier dagen heb ik haar kist gemaakt, net op tijd. Nu komen de herinneringen niet alleen over vorig jaar, maar ook veel vroeger terug.

Wie kan mij over de Rotterdamse houtbeurs meer vertellen?

NB: ik heb nu mijn eigen kist maar vast gemaakt, van zoveel mogelijk kwartiers gezaagde planken van een atlasceder die mij door een hovenier werd aangeboden. De kist staat veilig boven mijn werkplaats/atelier op zolder en mijn kinderen weten ervan.

Uiteindelijk gaat het dus toch nog over hout :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.