Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

te koop bandschuurmachine

Ik ben bezig de werkplaats van mijn vader te ontruimen. Hij heeft ruim 50 jaar als meubelmaker gewerkt, maar door ziekte kan hij nu niet meer in zijn werkplaats werken.
    Ik vind het jammer om deze machines als schroot te verkopen, ik zou het mooi vinden om de machine aan iemand te kunnen verkopen die hier nog gebruik van kan maken.
    Een van de machines die hij hier heeft staan is een oude schuurbank. De tafel is ongeveer 1 x 2 m en de machine werkt op krachtstroom. De machine zelf is HxBxD 1400x3700x1800 mm.
    Onderhoud is de laatste jaren schaars geweest, maar de machine start prima. Ik heb er helaas geen schuurband meer bij, maar de motor is gewoon te starten.
    Deze machine kost € 300,- .
    LET OP De koper moet zelf voor gereedschap zorgen om de machine naar buiten te brengen, er is geen heftruck o.i.d. voorhanden.
    Als je interesse hebt kun je mij een privé bericht sturen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Senior Member
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Hey Rishirt, spijtig dat je vader door ziekte er niet meer kan mee werken.... Ikzelf heb hier geen plaats voor, maar zou je de afhaallocatie kunnen melden aub?
    Op dit forum zitten zowel Belgen als Nederlanders en dat zou het wel iets gemakkelijker maken

Met vriendelijke groeten,

Christophe

Inderdaad niet zo praktisch om de locatie niet te vermelden, de schuurmachine staat in Borne, Overijssel.

De machine is nog niet verkocht, heeft er iemand belangstelling? De bandschuurmachine kan worden opgehaald in Borne en kost € 150,- .
    Groet, Richard

Het is dat ik helaas geen ruimte (meer) heb voor zo'n mooie machine...
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmenkveld Bekijk Berichten
    Het is dat ik helaas geen ruimte (meer) heb voor zo'n mooie machine...
    Het is inderdaad een mooie machine, maar niemand heeft ruimte voor of belangstelling in deze machine. En wij hebben er ook geen ruimte meer voor.

Ik kan de foto niet meer bekijken, kan dit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rishirt Bekijk Berichten
    Het is inderdaad een mooie machine, maar niemand heeft ruimte voor of belangstelling in deze machine. En wij hebben er ook geen ruimte meer voor.
    Heb zeker wel interesse, maar ook wat je aangeeft.. beetje gebrek aan ruimte.
    The Boktor..... eet en leeft van hout.

De foto's staan nog steeds boven het bericht, kan het aan jouw instellingen liggen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Papui Bekijk Berichten
    Ik kan de foto niet meer bekijken, kan dit?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten