Herintreding Chiels hout hobby

Chiels Hout hobby

Actieve deelnemer
4 jul 2016
49
0
Sint Philipsland
Goedemiddag allen

Even opnieuw voorstellen

ik heet Machiel Stierman ben 25 jaar inmiddels getrouwd en verhuist van Hendrik Ido Ambacht naar het Zeeuwse Sint Philipsland.
in de periode dat ik afwezig ben geweest heb ik te maken gekregen met kanker gelukkig waren we er snel bij en was er na een verwijdering niks meer aan de hand tot 3 maanden na de operatie bleek dat er uitzaaiingen zaten dus ik aan de chemokuren moest gelukkig ben ik er goed doorheen gekomen en genezen verklaard en gelukkig ook weer fulltime aan het werk en dus ook weer bezig met het richten op de houthobby ik heb nu een garage bij me huis wat het allemaal makkelijker maakt. Ik heb nu nog niet een project maar zodra ik ergens aan ga beginnen wil ik toch weer actief op het forum foto’s plaatsen advies vragen enz. En natuurlijk ook het forum afstruinen. Dus jullie gaan me weer wat vaker online zien :) beste allemaal nog een goed weekend :) groeten Machiel Stierman
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Machiel, reden voor een feestje en dat elke dag weer zou ik zeggen
Na zo een klap en dan weer helemaal 100% ok, ik kan me er een heel klein beetje bij voorstellen hoe dat moet voelen (maak het nu van dichtbij mee)

Lekker aan de gang het leven is te kort om te zaniken over kleine dingen, geniet van de dingen die je maakt
 

Chiels Hout hobby

Actieve deelnemer
4 jul 2016
49
0
Sint Philipsland
Machiel, reden voor een feestje en dat elke dag weer zou ik zeggen
Na zo een klap en dan weer helemaal 100% ok, ik kan me er een heel klein beetje bij voorstellen hoe dat moet voelen (maak het nu van dichtbij mee)

Lekker aan de gang het leven is te kort om te zaniken over kleine dingen, geniet van de dingen die je maakt




Bedankt :) ja inderdaad ben ook zeker meer gaan genieten van elke dag en van de dingen om me heen.en weer lekker aan de gang was ik wel van plan :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.