Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Gezocht: compacte combinatiemachine

Dag woodworkers, helpen jullie een hobbyist een trapje omhoog? Ik zoek al lange tijd een compacte combinatiemachine. Met compact bedoel ik: past door een standaard deur en neemt niet meer dan 1m2 in beslag. Hier moet hij in elk geval aan voldoen:

- kantelbare zaag
    - frees / toupie
    - van diktebank
    - vlakbank
    - goede langsgeleider
    - goede staat

En bij voorkeur ook:
    - kleine loopwagen
    - verrijdbaar
    - sterke voorkeur: 230v
    - langgatboor
    - compleet met accessoires

Ik kwam zelf uit bij een lurem of Metabo maxi 26 plus, of een scm minimax c26 genius. Voor zover ik kan zien past dat net. Ook van Rema kom ik soms iets tegen dat bijna voldoet. Ik zie veel mensen de oude scheppach hm2 tippen, maar het ombouwen lijkt mij teveel gedoe en ik vind er geen in echt goede staat.

Budget: max 2000 euro, tenzij in perfecte staat

De gouden tip verdient een goede fles wijn!

Zet dan ook een tweedehands Kity combi op je lijstje, zijn ooit mooie compacte machines gebouwd.

Fons

Ah! Natuurlijk ken ik het inmiddels, zag een prachtige staan op marktplaats ook. Alleen tot dusver heb model gevonden dat door een deur past. Ken jij er een toevallig?

Nee, ik weet er zo niet een te koop staan.... maar indertijd bij Baptist wel als compacte combi bekeken.

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Hier staat een Lurem Optal 26. Lijkt me een leuke compacte, complete machine.

https://www.2dehands.be/doe-het-zelf...436500954.html

(ook een prima prijs, ik heb contact gehad met de verkoper )
    Vriendelijke groeten,

Corné

Dank Corné! Ik heb contact gezocht. Ik ben benieuwd...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Ik ook, een goede fles wijn is natuurlijk altijd welkom..

Succes in elk geval.
    Vriendelijke groeten,

Corné

De Lurem en de Metabo zie ik beiden voor het eerst, ze lijken mij op het eerste zicht ook veel met mekaar gemeen te hebben? Spijtig dat de roltafel niet vlak tegen het zaagblad staat, maar verder lijken het mij allebei heel goede opties voor jou. Succes!

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten