Zaterdag 8 september PROdag bij GereedschapPro, feest, acties en DEMO's!

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
De jaarlijkse PROdag begint om 10.00 uur en het feestje door tot 16.00 uur.
Natuurlijk staan er ook hapjes en drankjes voor je klaar en uiteraard gratis parkeren!


Op deze PROdag zijn er natuurlijk veel acties, doen we weer de hele winkel wel in de actie?
Geen idee nog, hoe dan ook net zoals vorig jaar zijn er heel veel demonstraties en kan je alles vragen aan de demonstrateurs.

Afgelopen jaar hadden we als goodyback een zeer goedgevulde Hultafors toolbucket en het jaar ervoor een legendarische goody systainer van Metabo, waar mensen het nu nog steeds over hebben. De bedoeling is dat we dit gaan overtreffen, maar buiten dat wordt hoe dan ook wordt het gaaf.

Dus tot zaterdag 8 september, een unieke niet te missen dag!

Klein tipje van de sluier:
- Introductie van een nieuwe rode machine :cool:
- Colwin Way Pro Woodturner and tutor komt houtdraai demonstraties en uitleg geven!
- Axminster komt met 3 man, dus demo's van UJK parfguide system, Rider schaven, Axminster machines en Powermatic etc.
- Mafell komt uiteraard, Lamello, Bessey, Knipex, Stabila, Halder, Hultafors, Wera, etc.
- Buiten dat ook nog demo's van Incra, Centipede en ach zoveel meer!

Komen jullie ook?
En wat voor demo's of machines zouden jullie nog willen zien?


GereedschapPro team.jpg
 
Laatst bewerkt:

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
93
47
Haarlem
www.GereedschapPro.nl

Het schijnt nog 1 a 2 jaar te duren, wanneer de P1 10 jaar is zou mooi zijn. Hij komt dan op accu, wordt iets lichter. Misschien is het wel een model ernaast een sterke en een lichte. Geen idee en een lampje erin wat veel mensen op hun wensenlijst hebben staan.

- - - Updated - - -

Graag ook de diverse stofzuigers, al of niet met cycloon.

Die hebben we altijd in demo staan in de winkel. Ik weet niet of we die goed met de demodag kunnen tonen maar daarbuiten zekers...
 

trilliwilli

Post veel
11 apr 2015
1.061
8
Leiderdorp
Het was druk! Vanmorgen zat het met het verkeer lekker mee, dus te vroeg. Er was al aardig wat aanloop. De demo's en diverse merken zijn natuurlijk leuk, en je kunt wat aanvullende info vragen.

Hapjes en drankjes waren er ook, en afhankelijk van het bestede bedrag kon je wat leuks uitzoeken, en daarnaast ook nog wat goodies die iedereen kon uitzoeken.

Alles goed geregeld en ik was nog niet eerder in de winkel geweest, die is best mooi vind ik zelf.

Heb ook nog wat gekocht, dus was best geslaagd, al zeg ik het zelf.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Het was druk! Vanmorgen zat het met het verkeer lekker mee, dus te vroeg. Er was al aardig wat aanloop. De demo's en diverse merken zijn natuurlijk leuk, en je kunt wat aanvullende info vragen.

Hapjes en drankjes waren er ook, en afhankelijk van het bestede bedrag kon je wat leuks uitzoeken, en daarnaast ook nog wat goodies die iedereen kon uitzoeken.

Alles goed geregeld en ik was nog niet eerder in de winkel geweest, die is best mooi vind ik zelf.

Heb ook nog wat gekocht, dus was best geslaagd, al zeg ik het zelf.

Hey leuk dat je er was heb je niet gezien. Ook al weet ik niet hoe je er uitzag. Het was zeker gezellig en leuke dag. Je verlaat de winkel niet zonder iets gekocht te hebben.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
ik ben er ook weer geweest dit jaar. Winkel is dicht bij mijn woonplaats. Het assortiment wordt steeds groter en breder. En met zo'n dag is het leuk en leerzaam om de diverse demonstraties te zien etc. Je gaat nooit met lege handen weg, maar dat maakt het alleen maar leuker..:)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.