Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Eiken Tuinbank

Eiken Tuinbank

Gister is deze tuinbank geleverd aan de klant.

Het is een stevige eiken Tuinbank en staat goed in de olie.
    Ik heb een hoes meegeleverd aan de klant zodat hij als het hard regend lekker onder een hoes kan staan.
    Zo gaat hij vast lang mee!

Helaas geen proces foto`s of verslagje. Momenteel moet m`n tempo omhoog om m`n boterhammen te verdienen. Wellicht over een tijdje weer meer foto verslagen.

Bubberman Tuinbank 0.jpg

Bubberman Tuinbank-2.jpg

hoes.jpg

Complimenten met dit mooie werkstuk Nico!

Fons

Mooi geheel inderdaad!

Met wat heb je het geheel behandeld, en op welke ondergrond komt de bank te staan? Ik ben wel nieuwsgierig naar het afgeven van het looizuur.. De meningen lopen nogal wat uiteen, maar ik (en een vriend) hadden ondanks behandelen met (de verbeterde hout-)olie nog altijd last van zwarte vlekken op de terrastegels.

Prachtig gemaakt. Met oog voor detail. Op deze manier verdien je hele broden denk ik

+1 heel erg mooi !
    Heb je de zonnestralen alleen verlijmd, of ook nog op een andere manier vast gezet ?
    Met een hamer past alles...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Mooie bank Nico!
    Mvg, .
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Echt heel mooi Nico.

Ik zou er een heel mooi plekje voor hebben.
    Mooie bank!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Mooie bank zo!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Petrolhead Bekijk Berichten
    Met wat heb je het geheel behandeld, en op welke ondergrond komt de bank te staan? Ik ben wel nieuwsgierig naar het afgeven van het looizuur..
    Als ik zo naar de foto kijk zit er iets onder de poten. Kan zo niet zien wat, maar ik denk dat de eiken poten niet direct met de ondergrond in contact komen en daardoor geen vlekken zullen geven op de terrastegels?

Forum Rechten