Gezocht linux nerd

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Dat linux staat er dus op, nu nog iets eenvoudigs vinden om te tekenen.
Laats heeft iemand iets laten zien met autocad, en dat doet wel zo,n beetje wat ik voor ogen heb,
lijntje zetten coördinaten invullen, en bijna klaar. Maar ben nogal druk met andere dingen dus blijft het weer een beetje op de plank liggen.
 

lemen

Post veel
23 mrt 2014
1.072
8
midden tussen de noorse sparren
Helaas autocad heb ik niet onder de knie, maar ik zou bijna denken dat het overkill is voor 'wat jij wil'
Hopelijk zijn mensen die daar meer kijk op hebben, maar ik zou bijna denken dat inkscape al doet wat je nodig hebt.
Maar nogmaals, ik ben er niet in thuis.

Wel mooi dat de Linux erop staat. Nu maar afwachten hoelang het duurt en je windows niet meer opstart en alles met Linux doet! Succes in ieder gavel.
 

spinningwheels

Actieve deelnemer
18 mrt 2017
292
3
Linux staat op een aparte PC die in de systeemkast waar ook de rest van de besturing van de draaibank is ingebouwd, Hangt wel gewoon aan het netwerk.
Maar er komt toch nog een tweede pc in de werkplaats waar windhoos opstaat. al moet ik zeggen dat Linux debian niet zo heel veel anders werkt dan windhoos.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja, ik ben al sinds 2000 ofzo bezig met dat schaaltje. Eigenlijk langer, maar email van voor die tijd heb ik niet meer... Knap hè, zo lang over één schaaltje doen...


Think twice, cut once... het is dan ook wel een meesterlijk schaaltje geworden ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.