Festool freesbox Box-OF-S overzicht

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Hallo,

Ik vond het overzicht van Festool voor hun frees set (Box-OF-S) nogal mager (die je bij hun frees kan kopen). Het was handig geweest als ze er ook even de profielen (foto) bij hadden gezet, of op z'n minst de artikelnummers naar de desbetreffende freesjes. Dan weet wat je nu eigenlijk koopt (ik kon niet echt iets vinden). Maar nee, waarom makkelijk doen as het moeilijk kan:confused:

Ik begrip dat de "pro's" dit direct begrijpen als ze de omschrijving zien, maar ik vindt een fototje toch wel handig.

Enfin, ik wilde graag weten wat er nu precies in de box zit, en heb dus een overzichtje gemaakt. Wellicht ook handig voor andere, dus vandaar mijn post. Zie PDF.

Bekijk bijlage Festool BOX-FO.pdf
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Ik vind het een erg dure set waarvan je je af kan vragen of je ze allemaal gaat gebruiken. Velen kopen een B- keus set voor weinig zodat je de meeste na hebt. Vervolgens koop je elke free in A-keuze die je voor een werk nodig hebt. Zo kun je een mooie verzameling aanleggen.
 

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Ik vind het een erg dure set waarvan je je af kan vragen of je ze allemaal gaat gebruiken. Velen kopen een B- keus set voor weinig zodat je de meeste na hebt. Vervolgens koop je elke free in A-keuze die je voor een werk nodig hebt. Zo kun je een mooie verzameling aanleggen.
Ben je eens dat het nogal duur voelt. Ik heb een 1400 + deze set besteld, meerprijs was 160 EUR (voor 10 freesjes), dus 16 E per stuk.

Maar goed, ik wilde eerst een overzicht hebben wat voor profielen je nu precies krijgt. Want alleen die omschrijving vondt ik nogal mager!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.