En nog een voorstelrondje

ZoriZ Den Ezelboer

Nieuw lid
9 apr 2018
3
0
Hey Iedereen,


Ik ben Joris uit Merelbeke (bij Gent) en ben werkzaam in de IT sector met een opleiding Grafische Technieken. Als tiener restaureerde ik regelmatig wat meubeltjes voor wie het maar wou. Tijdens mijn wilde jaren verwaterde dit maar sinds een jaar of 5 heb ik het toch maar weer opgenomen. Nu maak ik zo'n beetje alles wat ik me maar kan indenken of wat de mensen zich maar indenken. Tafels, kasten, lichtarmaturen. Maar nog steeds als hobby hoor.

Ik lees al een goed jaar mee op dit forum en heb al veel opgestoken. Echt super dat dit bestaat.

In bijlage een paar van mijn laatste creaties.
 

Bijlagen

  • IMG_2505.jpg
    IMG_2505.jpg
    101,1 KB · Weergaven: 88
  • IMG_2572.jpg
    IMG_2572.jpg
    98,9 KB · Weergaven: 86
  • IMG_2577.jpg
    IMG_2577.jpg
    75,2 KB · Weergaven: 87
  • IMG_2696.jpg
    IMG_2696.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 86
  • IMG_2704.jpg
    IMG_2704.jpg
    84,5 KB · Weergaven: 87

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
214
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
welkom ZoriZ den Ezelboer, wat een nickname!

Als ik jouw zelfbouwdraaibank zie en de “orde” daaromheen herken ik erg veel. Alles uitproberen.

Mooi werk wat je laat zien.
En, als je serieus over een nieuwe draaibank denkt, zou ik me goed laten informeren door dit forum, en door Ronald Kanne.
 

ZoriZ Den Ezelboer

Nieuw lid
9 apr 2018
3
0
De nickname komt eigenlijk omdat ik ook nog een 12-tal Poitou ezels heb rondlopen op mijn weides. En zo is er plots door een vriend beslist dat ik vanaf dan Ezelboer zou genoemd worden.

Maar ik ga me hier sowieso goed informeren over een draaibank, eerst eens alle draadjes doorlezen en dan indien twijfel de nodige vragen stellen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.