Gezocht : cilinderschuurmachine

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Ik ben op zoek naar een betaalbare compacte cilinderschuurmachine. De enige die ik kan vinden zijn van HBM, maar blijkbaar zijn deze niet zo kwalitatief? In de YouTube filmpjes van de woodpecker bijvoorbeeld zie je regelmatig een cilinderschuurmachine die ik interessant vind, maar die lijkt niet in europa te verkrijgen.
Ik zoek ook regelmatig via 2dehands of marktplaats, maar die zijn ook meestal van HBM.
Iemand tips waar ik in deze prijsklasse beter op zoek kan gaan?
 
P

Pel

Guest
Als je een boorkolom hebt zijn misschien de schuurrollen van baptist een optie? ik heb er ook een tafeltje voor gemaakt wat je op de tefel van de boorkolom kunt klemmen.

Groet Pel.

large_14544252628444.jpg
large_13978223026019.jpg
 

Uitgeester

Actieve deelnemer
21 apr 2014
48
0
Uitgeest
Bel eens met Gereedschappro in Haarlem. Ze hebben (of hadden, al tijdje niet geweest) een hele mooie dure Amerikaanse staan, maar zijn tegenwoordig ook oa Axminster dealer dus kunnen misschien iets voor je vinden.
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Ik bedoelde idd de machines zoals Piet aangaf. Gereedschappro en axminster had ik reeds gecheckt maar die vallen ook in de duurdere categorieën met grote machines zoals powermatic en jet.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
776
116
omg Haarlem
Ik zou dan toch eens naar de machines van JET kijken. Dat is kwalitatief prima en nog redelijk betaalbaar. Anders kom je bij HBM uit, zit niks tussen.
Ik heb een JET 10-20M plus staan. Prima machine.
 
Laatst bewerkt:

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Deze nog even onder de aandacht brengen, nog steeds op zoek. Liefst een 2de hands JET of gelijkwaardig
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.