Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: loungeset Project

loungeset Project

Ik ben ook van plan een loungeset te maken en plus mijn andere projecten
    Deze gaat ongeveer 3500 mm lang op 800 mm diep en 800 mm hoog zijn en het komt op deze plaats

8B7B66D9-1847-4703-A066-3A9C86DC4826.jpg

En in zou willen maken dat de zitting open kan voor tuingrief in te steken zo als kussens wat zouden jullie aan de binnen zijde bevestigen tegen regen ik dacht aan een zeil en wat zou ik gebruiken van scharnieren

grtz

Persoonlijk zou ik een kunstof kist kopen die afsluitbaar is en die daar in zetten. Er hoeft maar een klein gaatje ergens in te zitten en het wordt na of er zit ongedierte in.

In ging er zo en zeil in vast maken is dat niet goed
    wandt een gepaste kunststof kist vinden op de juiste maat is toch niet zo gemakkelijk

24365723-6654-4A09-8583-A0A678431C33.jpg

Grtz

Deze bouwzeilen gaan snel stuk. Ze kunnen niet tegen de langdurige blootstelling aan de zon en regen, dan komen er gaten in.
    Groeten, Raymond

Hebben jullie voorbeelden van plastieken kisten dat ik zou kunnen gebruiken

grtz

De beslissing is gevallen de loungeset wordt gemaakt uit steigerhout 32 mm x 200 mm x 5000 mm

en het uitzicht van hout dikte 15 of iets meer

maten uit rekenen en en dan als we terug in het land zijn uittekenen met Google sketchup

grtz

Hoi,
    hou er rekening mee dat dit hout snel zal rotten. Je zult er veel aan moeten doen om dat tegen te gaan. Blijkbaar is er in dezelfde maat ook Douglas te krijgen. Dat zou al een betere optie zijn (en waarschijnlijk ook niet veel duurder)
    Zorg er in ieder geval voor dat het hout niet in contact kan komen met de grond.
    Succes!
    Dirkjan

Zo bijna klaar met uit tekenen

het steigerhout wordt autoclaaf grijs gedrenkt wie foto wil zien stuur maar dan vraag ik er aan een onze verkoper op mijn werk

tekenig volgd morgen in loop van de dag

grtz

Wat zouden jullie doen bij de montage met vijzen of schieter nagels
    ik dacht aan vijzen

grtz

Forum Rechten