Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Te koop: 5 gebroken zaaglinten voor Kity 612 lintzaag

Hallo allemaal,

Ik heb nog een vijftal 19 mm brede zaaglinten liggen die bij mijn Kity 612 horen.
    Deze linten zijn echter allemaal gebroken op de las en ik heb er persoonlijk daardoor niets meer aan, zie bijgevoegde afbeeldingen.
    Mocht er iemand op dit forum zijn die deze linten nog kan gebruiken, kunnen deze zaaglinten tegen een aannemelijk bod opgehaald worden in Maarheeze.

Mvg, Mark

20180719_180255.jpg 20180719_180331(0).jpg
    Laatst gewijzigd door Mark Mares; 19-07-18 om 21:22.

Ik kan er zelfs niets mee, maar waarom in de verkoop? Als je ze toch bij het oud ijzer wilt gooien, dan is het toch leuker als je er iemand anders blij mee kan maken zonder dat je daar meteen iets voor terug wilt?
    Hoewel ik hier niemand persoonlijk ken, zou het me niet verbazen als de ontvanger toch voor iets leuks zorgt voor je, al is het een taartje van de HEMA

Je kan ze gewoon weer aan elkaar lassen, je moet alleen een bedrijf zoeken dat een lintzaag machine heeft met lasapparaat eraan. Heb heel veel linten geknipt , door gat halen en weer lassen. (Las netjes wegslijpen en klaar)
    Zie dit youtube filmpje https://www.youtube.com/watch?v=J5ZwjZ0_de8

Als je goed kijkt hebben verschillende zagen knikken.
    Ik zou zeggen oud ijzer
    Een echte vakman maakt veel met weinig gereedschap.
    Ik heb veel gereedschap.......

Het kan ook zonder lasapparaat zag ik op youtube, maar kan niet zo 1 2 3 ontdekken welke soldeer hij gebruikt, en die pasta ken ik ook niet. Iemand tips hierover, het truukje is niet zo moeilijk, zou fijn zijn heb hier nog zeker 7 of 8 linten liggen die nieuw maar te lang zijn

https://www.youtube.com/watch?v=mzKS...&frags=pl%2Cwn

Hardsolderen met zilversoldeer en borax.

ok dank voor de tip

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten