Schaaltje zilverberk

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ik ben de foto's kwijt geraakt en kan die van instagram niet downloaden precies.
In ieder geval hab ik er een filmpje van gemaakt.


Ik moet nog veel oefenen wat camera en editeerwerk betreft, dus tips en opmerkingen zijn welkom (als het vriendelijk is) :D.

Oh ja, dank aan @Mathieu voor het hout.
 
Laatst bewerkt:

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Dat is volledig weg als je goed afwerkt. Ik voel altijd goed op de plaats waar het is aangebracht, soms zie je het slecht.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Alweer een stuk brandhout (eigenlijk was het al geen brandhout meer) dat een mooie bestemming gekregen heeft.
Mooie schaal!
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Nog eens bedankt Mathieu. Het stuk notelaar heb ik voorgedraaid, daar staat ook een filmpje van op mijn kanaal. En je idee van een bak met houtkrullen om de stukken te drogen heb ik ook geleend ;)
 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Heel mooi schaaltje Ruben, ook een mooi filmpje wat je hebt opgenomen.

Groet Pel.
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Wat het filmen betreft, da's een gopro op een magneet. Plaatsen genoeg op een draaibank om te monteren :rolleyes:.
De garage is nog wat rommelig en ik zal mss iets voor het raam moeten hangen tegen overbelichting... maar het het filmen is maar bijzaak he.
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Nog eens bedankt Mathieu. Het stuk notelaar heb ik voorgedraaid, daar staat ook een filmpje van op mijn kanaal. En je idee van een bak met houtkrullen om de stukken te drogen heb ik ook geleend ;)

Die kisten moet je dan ook wel zelf maken uit afgedankte palletten hé! Ben benieuwd wat er uiteindelijk als afgewerkte schaal gaat tevoorschijn komen. Vind het merkwaardig hoe het hout op plekken verkleurt.
Zelf moet ik mijn kisten toch hoognodig eens leegmaken om het resultaat te bekijken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.