raadsel met antwoord

Bouk

Nieuw lid
12 sep 2010
21
0
raadseltje,
Ik heb iets gemaakt en daarbij moest er ook gedraaid worden.
maar waarvoor zou het zijn?

Zie eerst alleen eerste foto,dan de tweede

Draaiersgroet Bouk

Attached files
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Heu... Hij geeft het antwoord al zelf bij de opmerking van zijn tweede foto... ;)
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Bouk

Ik houd wel van een kwisje. Maar de leukste zijn die waar je zelf het antwoord moet bedenken ;) ;) . Nu ter zaken. Hoe ga je de onderkant van de "arrenslee" maken , komt de slee op van die sierlijke glijijzers te staan of komen de glijijzers direct onder de slee??

Hartelijke groet Hugo
 

ariette

Actieve deelnemer
27 okt 2010
84
4
timmertje zei:
armadaman zei:
of komen de glijijzers direct onder de slee??
Hartelijke groet Hugo
als je de foto vergroot kun je zien dat ze direct onder de slee zitten .

hee, ik heb vroeger net zoëentje gehad - maar hij was erg laag...hoe hoog zit de duwstang van deze? Moest echt bukken om dat ding te kunnen duwen.

We hadden destijds een flinke hond, die de slee ook kon trekken, dan hoefde we alleen maar af en toe de richting aan te geven. Er liep wel iemand vooraan mee, die de hond aan de riem vasthield ;-)) om te voorkomen dat íe met slee plus kindjes erin achter een kat aan zou rennen !

leuk hoor, zo'n slee - het gaat volgende week weer kouder worden. wellicht wordt het weer winter?
 

Bouk

Nieuw lid
12 sep 2010
21
0
HaHa leuk al die reacties,
De foto`s in de juiste volgorde zetten was ook een raadseltje voor mij :?

Ja het antwoord had ik er toch maar bij gezet.
De glij ijzers zitten vlak onder de bak.(puntjes eraan gesmeed)
Het gedraaide duw handvat zit op zo`n 100cm.
Ons dochtertje(8 jaar)wilde graag een andere slee,en ik wilde al meer dan 10 jaar zo iets maken dus 1+1=2.
Ik zal de "bouwtekening" er even bijzetten (in de slee zit onze poes).
De maten zijn +_ :D

Groet Bouk

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.