Scheer Bovenfrees HM16 met toebehoren

beverstaart

Nieuw lid
25 aug 2010
14
1
Te koop : Een Scheer bovenfrees Hm 16, weinig gebruikt, wordt nog steeds gemaakt . dus alle onderdelen verkrijgbaar Duits kwaliteitsproduct ,zware machine zeer degelijk Vraagprijs 125 euro
 

beverstaart

Nieuw lid
25 aug 2010
14
1
Houthans en Macavoy 87 hij staat in Groningen , foto,s lukt me niet maar hij staat exact nog net zo op internet bij bovenstaande site
 

Welp75

Actieve deelnemer
28 dec 2012
140
3
49
Kerkrade, Limburg
Ik ken dit merk niet. Als ik de website bekijk is het een aardige machine, maar wat maakt die prijs gerechtvaardigd? Wat zijn de verschillen met bv de triton tra001, Makita RP2300fcx, etc. ?
Excuses voor het kapen van het topic, maar ben domweg nieuwsgierig :)
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Ik ken dit merk niet. Als ik de website bekijk is het een aardige machine, maar wat maakt die prijs gerechtvaardigd? Wat zijn de verschillen met bv de triton tra001, Makita RP2300fcx, etc. ?
Excuses voor het kapen van het topic, maar ben domweg nieuwsgierig :)

Zwaardere frees, andere aansluiting m23 als ik het goed heb.
 

beverstaart

Nieuw lid
25 aug 2010
14
1
Inderdaad een zware frees met toebehoren, spantang 6 mm freesjes en ook kun je frezen gebruiken met binnendraad m21 geloof ik
alles is er nog bij te krijgen via Scheer. de Hij is 1800 watt ideaal om trapboom te frezen voor de tredes
Op te halen uit Groningen
 
  • Leuk
Waarderingen: klauterkamer

beverstaart

Nieuw lid
25 aug 2010
14
1
Niemand interesse? evt tegen elk aannemelijk bod vraagprij 125 euro , voor een prima bovenfrees die nu 830 euro nieuw kost
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.