stoelhoeken/bladverbinders?

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
weet een van jullie misschien de echte benaming van van het onderdeel op de foto en waar ik ze kan bestellen. De docent bij mij op school zegt dat het een bladverbinder is en dan vraag je er om bij een ijzerhandel en dan komen ze met wat anders aan.

Het onderdeel: Bij de bovenste schroef zitten 2 punten die je in een regel kan slaan en en met de onderste schroef trek je dan het blad tegen de regel aan.
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Ik noem het een hoek anker, een stoelhoek is over het algemeen een stuk smaller.
Ik ken geen model met punten die je in je werkstuk kan slaan.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
@ pepijn
Ik had ze ook nog nooit gezien maar ze zijn zo handig dat ik er een aantal van wil gaan bestellen. hoekankers zijn het eigenlijk niet.

@ timmertje
Je bent me held :D. Alleen jammer dat ik ze daar niet kan bestellen maar ik weet gelukkig de benaming en dan kan ik gaan zoeken.
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
Ze zijn nu ook in Arnhem te koop;

Vertikaal en horizontaal.

Ze zijn duurder als bovenstaande optie, echter kan je er evenveel bestellen als dat je nodig hebt zonder een zak ijzerwaren over te houden.
*vanaf 33 stuks is het verstandiger om er 100 te kopen*
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
voor 1 of 2 hoef je ze niet te bestellen want dan ben je al 6 euro alleen kwijt aan verzend kosten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.