Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Multifunctionele frees GMF 1600 CE Professional van Bosch

Enkele jaren geleden heb ik een klus gedaan bij een bedrijf die nogal omvangrijk was.
    Daar ik voor dit bedrijf geen uurloon kon rekenen hebben ze mij voor het vele werk een cadeau gedaan door het geven van een Multifunctionele frees GMF 1600 CE Professional van Bosch.
    Uiteraard was ik hier heel blij mee echter ik heb deze machine die voor mij veel te zwaar is èèn maal gebruikt.
    Wie wil hem overnemen voor een acceptabel bedrag doe een bod?

Simon
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Richtprijs en waar op te halen?

Heel fijne machine. Ik heb dezelfde en heb de vaste basis onder mijn freestafel hangen.

Jefmen ik denk als richtprijs +/- € 400,--

Simon

Nogmaals ophaal locatie?

Ophaal locatie is Numansdorp dit dorp ligt op de Zuid-Hollandse eilanden.

Indien echt interesse stuur een PB

Simon

Jefman stelt je de vragen als moderator vanwege de spelregels voor dit forum

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Jefman stelt je de vragen als moderator vanwege de spelregels voor dit forum
    Jefmen u als moderator zou het wel op prijs gesteld worden als je antwoord geef op vragen die door anderen leden aan u worden gesteld.

Simon

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Jefmen u als moderator zou het wel op prijs gesteld worden als je antwoord geef op vragen die door anderen leden aan u worden gesteld.

Simon
    In dit topic zie ik geen vragen die aan mij gesteld worden. Dus weet niet waar die wel staan. Ik kan niet elk uur kijken of er vragen aan mij zijn. Tevens werkt een pb met een vraag sneller dan een reactie in het forum omdat ik er geen melding van krijgt.

Jefmen dit las ik als vraag van Athanor: Jefman stelt je de vragen als moderator vanwege de spelregels voor dit forum .
    Maar nu begrijp ik dat Athanor hiermee aangeef ,dat Jemen de vragen zoals prijs en locatie waar op te halen een eis is vanwege de spelregels.
    sorry dan heb ik dat niet goed begrepen.
    simon

Forum Rechten