PIHER PRL 95 - 31206 koopje ?

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Hallo,

Zojuist 4x PIHER 31206 besteld op Amazon.de, prijs E 30,36 :eek:. Dat lijkt me nogal goedkoop, immers normaal zijn deze klemmen ruim boven de E 65 :confused:

https://www.amazon.de/gp/product/B01BLHJH8Q/ref=od_aui_detailpages00?ie=UTF8&psc=1

Ik weet niet of het een foutje was van amazon, want na de order schoot de prijs weer terug naar E 66 en een beetje.

Ik had ze al een tijd op mijn lijstje staan, maar omwille van de prijs even de kat uit de boom gekeken. Geen idee of ze ze ook echt gaan leveren voor deze prijs (laat ik nog even weten), of dat het echt een bliksem actie was.

Piher 31206 amazon.png
 

GH1

Post veel
8 aug 2017
1.181
214
Breda en omstreken
Je hebt gewoon geluk gehad.... Amazon past regelmatig de prijzen aan. En nu is de voorraad blijkbaar op, dan gaat eigenlijk standaard de prijs weer naar het standaard bedrag tot er weer voorraad is.
Die levering gaat wel goedkomen, Amazon is een betrouwbare leverancier.
 

threesixright

Actieve deelnemer
20 aug 2017
53
0
CZ
Je hebt gewoon geluk gehad.... Amazon past regelmatig de prijzen aan. En nu is de voorraad blijkbaar op, dan gaat eigenlijk standaard de prijs weer naar het standaard bedrag tot er weer voorraad is.
Die levering gaat wel goedkomen, Amazon is een betrouwbare leverancier.
Doe meer met Amazon, en moet zeggen. Als er is wat is, dan never een issue. Zijn gaan de discussie niet aan. Wat dat betreft prima.

Je hebt gelijk, ik vermoed de prijs autom. terug spong om dat de voorraad op was. Nou wellicht voor andere, op je lijstje zetten en even afwachten....
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.402
295
omgeving Rotterdam
Amazon is idd top, geen probleem met leveren, reclameren of garantie. Ik had een Makita 18V accu besteld die in eerste instantie niet goed wilde opladen, kon hem opsturen of houden en 20% korting krijgen en had dan nog steeds garantie.

Soms moet je geluk hebben en soms geduld om einige tijd te wachten op een aanbieding en dan toeslaan. Eens in de zoveel tijd komt er een Makita lamello machine voorbij die dan geen 190 maar 150E is, word ik altijd hebberig van.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.