Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 80 van de 80
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Dit is wel een kromme stelling:
    Zonder machine-serienummer kunnen wij helaas niets voor u opzoeken, want dan zoeken we de spreekwoordelijke naald in een hooiberg. In dat geval moet er namelijk gewerkt worden met foto's van onderdelen of foto's van soms gebroken onderdelen en dergelijke meer. Niet eenvoudig. Daarom dat wij dan een vergoeding aanrekenen voor het te leveren werk van € 75 + btw.
    Ze zeggen niets te kunnen doen, maar het kost wel 75€+btw ?

Ik zag het gisteren ook inderdaad, maar ze zijn nu wel in (bouw)verlof. Na het verlof een paar dingen bestellen, met machine- en onderdeelnummer.

Klein vraagje: hoe komen jullie aan de onderdeelnummers van Hammer machines? Ik lees dat er zoiets zou bestaan als een onderdelencatalogus. Iemand een idee waar deze te vinden zou zijn?

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi Bekijk Berichten
    Klein vraagje: hoe komen jullie aan de onderdeelnummers van Hammer machines? Ik lees dat er zoiets zou bestaan als een onderdelencatalogus. Iemand een idee waar deze te vinden zou zijn?
    De handleiding van de machine bevat ook (exploded view) tekeningen met alle onderdelen genummerd. En onderdelenlijsten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Vanderveen Bekijk Berichten
    De handleiding van de machine bevat ook (exploded view) tekeningen met alle onderdelen genummerd. En onderdelenlijsten.
    Ik heb een Hammer A1 31 en heb de handleiding doorgenomen. Ik kan enkel de nummers van de accessoires vinden. De nummers van de onderdelen waaruit de machine is opgebouwd staan hier niet in. Hammer spreekt van een "onderdelen cataloog". Iemand hier al mee te maken gehad?

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi Bekijk Berichten
    Ik heb een Hammer A1 31 en heb de handleiding doorgenomen. Ik kan enkel de nummers van de accessoires vinden. De nummers van de onderdelen waaruit de machine is opgebouwd staan hier niet in. Hammer spreekt van een "onderdelen cataloog". Iemand hier al mee te maken gehad?
    Klopt, zie ik nu. Baseerde mijn helaas foute reactie op de Bedienungsanleitung van de HS 950, die sinds vorige week in mijn werkplaats staat.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Bij een nieuw geleverde machine zit behalve de bedieningshandleiding een bundel met technische tekeningen van elk machinedeel, met elektrische schema's en met onderdelennummers van elk onderdeeltje, tot het kleinste rondelletje toe... (althans bij Felder, veronderstel idem bij Hammer). Bij Felder hebben ze deze dingen uiteraard ook op PDF... Je moet alleen een medewerker hebben die je deze wil bezorgen...

Toevallig iemand hier die dit heeft liggen voor een a1 31 uit 2015?

Ik heb die van de A3-31 voor je ingescand : https://drive.google.com/open?id=1vGscDe7Qjs034gj64BJQHaI119Na8Ccs

Succes! Johan

Forum Rechten