Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Tema NV (Felder) stopt er mee

Net een mailtje ontvangen van Felder:
    In naam van de firma TEMA NV informeren wij U dat per 01.07.2018 de verdeling van de merken van de FELDER groep : FELDER, HAMMER en FORMAT-4, aan de firma DB&S BVBA overgedragen werd.

De heer Rud Rosa, zaakvoerder van de firma TEMA NV heeft besloten na tientallen succesvolle jaren van het leven te genieten. Wij, FELDER KG - Oostenrijk, bedanken hem voor de goede en succesvolle samenwerking.

Om U de best mogelijke service van de FELDER Groep te blijven bieden, zet vanaf 01.07.2018 de firma DB&S BVBA het advies, de verkoop en de service van alle producten uit de FELDER Groep verder.
    Wel jammer, nu is het voor mezelf meteen een heel stuk verder (Ruim 80km)

Voor mij ook een heel eind verder inderdaad. Het was ergens wel te verwachten.. Ik was er dit jaar voor het eerst, en het hele gebouw liet aan binnen- en buitenkant niet bepaald uitschijnen dat er nog veel moeite/geld in modernisering gestoken werd.

Alle credits voor DB&S maar dat wordt voor velen toch echt te ver...

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Antwerpen was nu ook niet meteen de meest bereikbare plek in België....

Nee, dat mag je wel zeggen. Vroeger (jaren '80) deed ik dat tripje op 12 min. nu mag ik van geluk spreken als ik het op minder dan 1u afleg.
    Straks ben ik met de fiets sneller dan met de auto

Vreemd. Ik ben er vanmorgen nog langsgefietst en daar hing op de deur dat ze op jaarlijkse vakantie zijn tot 27 juli....

Maar ik heb idd vorige week wel een promofolder in de bus gehad zonder de normale tema sticker.

Sterker nog: ik heb de DB&S folder al in de bus gehad en ik heb er nooit contact mee gehad

Heb de folder net nog even bekeken en idd komt van db&s. Veel te ver wat mij betreft.wel jammer er zaten wat interessante dingen bij.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Voor mij is het in principe ook verder. Ben bij Thema 2 keer geweest en heb 2 keer meer dan een uur stil gestaan op weg naar Antwerpen... Bestel eigenlijk alles via postorder.... En stationaire machines koop je maar één keer om de zoveel jaar (of decennia).... Dus heel veel last heb ik er niet van...

Ik ben er 2 weken terug mijn nieuwe lintzaag gaan ophalen. En het was ook niet de meest bereikbare plaats IN Antwerpen. 2 uur heen, 2 uur terug, voornamelijk te wijten aan drukte en werken.
    De week nadien kreeg ik ook die melding van Felder.
    Tja. Bij de ophaling werd er idd niks van gezegd.

Forum Rechten