Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29
    De zaakvoerder gaat met pensioen bij Tema, opvolging is er niet, dus deuren toe.

Service

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kastanjeboom Bekijk Berichten
    Alle credits voor DB&S maar dat wordt voor velen toch echt te ver...
    Voor herstellingen en onderdelen kan je blijkbaar nog steeds terecht bij AT&M in Schoten. Dit is de laatste technieker waar TEMA met werkte en deze factureert nu rechtstreeks wat veel goedkoper is.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Was ervoor ook al zo... Thema had volgens mij amper techniekers in eigen loondienst, deden beroep op zelfstandigen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Een van de verkopers bij Thema staat nu in het personeelsoverzicht bij DB&S als vertegenwoordiger voor de regio Antwerpen.

Heeft er onlangs al iemand onderdelen gekocht? Ik heb de indruk dat ze heel wat duurder zijn als vroeger. Soms tot het drie a vierdubbele van de prijs!

Ik heb er al een paar dingen besteld (kleine zaken: vijsjes om meetlat op m'n hammer vast te zetten en zo), die waren uiteraard heel goedkoop (hoewel 0.28 euro voor zo iets eigenlijk best veel is ).
    Heb net een offerte aangevraagd en die vond ik idd wel aan de dure kant (51 euro voor het kleine plastiekje met 2 lijntjes dat op een hammer paneelzaag z'n langs-geleider zit als aanduiding op de meetlat, en 350 euro of zo voor een haakse geleider voor op een Hammer A3 31 (die van mij heeft een kromming blijkbaar :-(). Dit vind ik allemaal wel echt duur...
    Maar zoals al gezegd, misschien zijn ook dit vaste prijzen van Felder he...

Heb je de artikel-nummers van de onderdelen? Ik heb de weg gevonden te achterhalen wat de echte prijzen zijn van Felder. We zijn van plan Oostenrijk hierover aan te schrijven en hoe meer bewijzen we hebben des te sterker staan we er voor. Het kan toch niet zijn doordat het product van dealer veranderd dat de prijzen verdrievoudigen toch?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Recentelijk ook eigenaardige offerte teruggekregen. Had accident met topie: werkstuk niet vastgeklemd en op de rolwagen tot voor de top geduwd.... (klem stond op werkstuk, maar niet volledig afgeduwd). Resultaat weggeslagen werkstuk en een deuk in een van de geleideplaten in alu. Het betreft het systeem met de veiligheidslinialen. Op technische tekening staat duidelijk serienummer van één zo'n geleiderprofiel. Op de webshop kost een set van 2 profielen + 4 linialen + 2 afdekstoppen + 2 profielen waarmee de linialen aan de geleiders worden bevestigd ongeveer 375 euro exclusief. Offerte voor één losse plaat: 315 euro exclusief.
    Artikelnummer van het betreffende onderdeel:

430-007-400 / Anschlaglineal 550mm ( 106FH)

Had wel graag eens geweten wat het betreffende artikel in principe zou moeten kosten....

Tweede verschil met thema: bestellen bij thema was zelfde dag of eerste werkdag erna artikelen verzonden. Bij de nieuwe verdeler 2 weken later + eerst betalen. Antwoord op informatie-aanvraag verloopt ook niet al te vlot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PSWILLEM Bekijk Berichten
    Heb je de artikel-nummers van de onderdelen? Ik heb de weg gevonden te achterhalen wat de echte prijzen zijn van Felder. We zijn van plan Oostenrijk hierover aan te schrijven en hoe meer bewijzen we hebben des te sterker staan we er voor. Het kan toch niet zijn doordat het product van dealer veranderd dat de prijzen verdrievoudigen toch?
    Laatst gewijzigd door brt; 14-03-19 om 08:54.

Et voila, de officiële verkoopprijs volgens Felder Oostenrijk is 168 Euro. Bij AT&M, de technieker die vroeger voor Tema werkte kan je deze aankopen voor 187 Euro + verzendkosten. Bij Tema kon je dus dat zelfde onderdeel afhalen voor 168 EURO en was het inderdaad enkele dagen later bij je.

Hmm, dit is interessant.
    De onderdelen waarvoor ik een offerte opvroeg zijn de volgende:
    - 213Nm (Distanzbuchse D1 8.2xXDa16XL12mm PA6.6NATUR) (Prijs DB&S: 0.84€ excl.)
    - 503008-021 (VM Plankonvexlinse mit 2 Ablesestrichen) (Prijs DB&S: 52.80€ excl.)
    - 424-008-013 (HA-Lineal AD7-41 13) (Prijs DB&S: 361,87 € excl.)

Kan je hiervan ook aan de Felder-prijs geraken, PSWILLEM?
    En je zegt dus eigenlijk dat je via AT&M (toffe kerel trouwens, is ooit bij me langs geweest voor een herstelling) je reserveonderdelen nog gewoon aan de felder-prijs kan kopen en niet aan de uit de kluiten gewassen DB&S prijs?
    Laatst gewijzigd door yarnev; 15-03-19 om 10:46.

Forum Rechten