Pech

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
339
178
's-Hertogenbosch
Oei dat ziet er bekend uit. Onlangs een segment schaal van gevlamd esdoorn naar de .....
Flink balen maar uiteindelijk kan je er niks aan doen een moet je aan het volgende beginnen. Volgende keer meer geluk
 
P

Pel

Guest
Je kan er toch nog een schaal van maken, de bodem is intact gebleven, dan zou ik de schaal met een verhoogde kant maken glooiend omlaag naar de afgebroken kant.

Groet Pel.
 

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Je bent waarschijnlijk zelf nog heel, dus je had geluk. Altijd de positieve kant ook bekijken. :D
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.165
350
Etten-Leur
Dat is me wat, als de stukken om je oren vliegen. Gewoon uit mekaar gespat of iets technisch, een slinger of een happer? Bij scheuren plak ik duct tape op de buitenkant (tip van Belgische collega).

Grtz Hans
 

Rmkat

Actieve deelnemer
9 feb 2017
455
128
Kop van overijssel
Inderdaad ducttape eromheen of de scheuren stabiliseren met epoxy kan zeker helpen. Maar het kan altijd een keer misgaan heb ook al van alles om de oren gehad. Ik zou hem niet direct bij het brandhout leggen maar gewoon in een hoekje zetten wie weet krijg je er ooit nog een idee bij.
 

Zéniël

Actieve deelnemer
30 sep 2016
94
4
brussels
Gezond en wel! Geen brokken in de nabije omgeving.
Was zelfs geen haper, toch niet zo aangevoeld. Op de plaats van de "explosie" liep een kern. Misschien teveel spanning.
Stuk hout kwam uit een basis van een oude pruimelaar met verscheiden vertakkingen. Denk dat het daaraan ligt.
Zode van de mooie nerfstructuur.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Loop gister over het terrein van het bomenmuseum.nl waar tweelevensvanhout.nl was. En wat komen we tegen..... de man en zijn pech.

de man en zijn pech.jpg
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.