Winkel / concept store handmatige houtbewerking Leuven.

brt

Actieve deelnemer
21 jul 2012
720
30
BE / Tienen
Hoop dat ik de reclameregels niet overtreed, ben zelf denk ik toch al even lid van het forum.
Heb geen commercieel belang bij de zaak, maar de starter woont hier vlakbij, bekijk het zelf vanop een afstand, maar draag het toch de nodige sympathie toe....


Voor de Belgen, nieuwe winkel te Leuven:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180620_03572677

https://www.belgianwoodworker.com/



Is gegroeid uit een pop-up store in de Diestsestraat. Verkopen ondertussen ook handgereedschap, bieden workshops aan, en zijn van plan een formule aan te Bieden om een handwerkplaats te huren met een abonnement.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen

Beickybeer

Actieve deelnemer
17 dec 2016
292
104
Mechelen
Ik zie er ook veel reclame van op instagram :D wel leuk dat hij alle bewerkingen nog met handgereedschap wil aanleren !
Het artikel dat je doorgeeft van het nieuwsblad is alleen leesbaar voor abonnees... Spijtig genoeg :)

groetjes,

Christophe
 

Jos Cuypers

Actieve deelnemer
12 aug 2013
424
36
Belgie - Tongeren
.... Ik heb de link naar hun gereedschapsaanbod niet gevonden, of staat dat niet online? ...

De pagina laat niet zien wat ze hebben, enkel de volgende text "Bij Belgian Woodworker gebruiken we tijdens de workshops enkel handgereedschappen. Momenteel kan je die reeds kopen in onze winkel @Artisanhub in de Diestsestraat in Leuven, spring eens binnen en we geven u graag meer uitleg.".

Dit is iets dat ik wel (spijtig genoeg ) vaker zie op Belgische sites, veel te weinig info, zelden prijzen. Daar kunnen wij belgen nog iets leren van onze noorderburen...

Jos
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Ja en nee.. Ik vermoed dat dit eerder bewust gedaan wordt? Als kleine speler gaan ze toch niet aan de prijzen van grotere leveranciers komen, en door dat face to face contact kan er veel gepaster/accurater gereageerd worden op de eisen van de klant. Zo kan je het prijsverschil nog wat 'goedpraten'. Als ze al hun prijzen gewoon online gooien zodat mensen vergelijken, gaan ze mijns inziens veel minder verkeer krijgen in hun winkel.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.620
686
Antwerpen
aan de andere kant, zo lang ik niet weet of hij een beetje competitieve prijzen en kwalitatieve merken heeft, ga ik geen 70km rijden
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Goed concept. Ik speel ook al een tijdje met het idee cursussen handgereedschap te geven. Dit bevestigt nog maar eens dat er een markt voor is. En we zitten denk ik ver genoeg uit elkaar om geen concurrentie te zijn. Als ik foto's van het gereedschap bekijk, zullen de beitels in de winkel wellicht van Narex zijn, en de zagen van Spear & Jackson. Ik dacht ook ergens een schaaf van Silverline herkend te hebben. Geen premium spul dus, maar gewoon goed gereedschap.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.