Gezocht: houtdraaiers in Zuid Limburg

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Een van de Radius leden woonachtig in Kerkrade wil graag in contact komen met houtdraaiers uit Zuid Limburg.
Doel is om met elkaar te bespreken of er een nieuwe afdeling van Radius kan worden opgericht in deze regio.
Ruimte voor bijeenkomsten is geen probleem de initiatiefneemster beschikt over voldoende (hobby) ruimte.
Het kunnen leren van elkaar is een van de doelstellingen van de initiatiefneemster.
Heeft u interesse en bent u lid van Radius stuur dan even een berichtje aan: secretaris@houtdraaien.com.
Ook niet leden van Radius kunnen zich natuurlijk melden als zij nadere informatie willen hebben.
 

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Op het moment geen lid van Radius (ben er ook niet bekend mee), woon wel in Kerkrade (Locht), en interesse in houtdraaien. M'n opa had vroeger de hele kelder vol met draaibanken en houtbewerkingsmachines en wil dit graag ook oppakken. Zal zometeen ook even een mailtje sturen :)
 

RadiusNieuws

Actieve deelnemer
25 jul 2017
41
1
Jurriaan, de initiatieneemster wil heel graag rond Kerkrade een groep mensen bij elkaar brengen die mogelijk een afdeling van Radius gaan vormen.
Deze groep moet dan regelmatig bij elkaar gaan komen.
 

Iris

Nieuw lid
30 okt 2016
2
0
Hoi Jurriaan, Zuid-Limburg is tocht echt nog meer dan 1 uur rijden. Daarom een groep in Zuid-Limburg.
 

Iris

Nieuw lid
30 okt 2016
2
0
Hoi Chilltuup, Volgens mij heb ik nog geen mailtje gezien. De locatie is op Dentgenbach dus echt vlakbij voor je.
 

chilltuup

Actieve deelnemer
25 mei 2018
109
29
Kerkrade
Hoi Iris, ik heb me afgemeld onder mijn persoonlijk e-mail adres beginnende met bja.xxxx @ gmail.com. Dit in verband met andere plannen en bezigheden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.