Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: amerikaans noten

amerikaans noten

Hallo, weet er iemand een goed adres voor amerikaans noten met een goede prijs/kwaliteit verhouding?
    Mvg Kris

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: amerikaans noten

uhmm.....tja.....wat moet ik hierop zeggen....stuur me maar een pb'tje

ook mooie platen van rond de 15cm breed en 45mm dik?

Het Amerikaams noten (en het essen) wat ik het laatst gebruikt hebt komt van fijnhouthandel Huyskamp Zwolle.
    http://www.huyskamps.nl.
    Niet dat ik er aandelen heb of zo, maar voor gedroogd kwaliteits meubelhout bestel ik hier graag. Hun bestekzoeker(s) doen wat mij betreft prima werk. Ben voor alle zekerheid de eerste keer zelf even wezen kijken, maar dat leek mij goed.
    Ik geef de netto maten op en krijg genoeg om het bewuste meubel uit te maken.
    Wordt wekelijks netjes thuisbezorgd. Maar zelf uitzoeken mag ook.
    Zelfs voor een klein meubelmakertje rijden ze een stukje om, waar de koffie klaar staat
    Kor

Ik koop mijn hout bij Talens Houthandel in Punthorst bij Staphorst. Hij heeft eigen droogkamers en importeert zelf. Hij levert o.a. aan de meubelindustrie, interieurbouwers, restaurateurs, aannemers en aan kunstenaars (beeldhouwers b.v.). Je praat met de baas zelf.
    Hij legt vaak wat mooie stukken apart voor de "kleingebruikers". Zijn prijzen nodigen uit om terug te komen.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl

Forum Rechten