Vind ik leuk knop/functie

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
I like it is snel, gratuite, geplaatst en inhoudsloos, vind ik.

Amen.

In tijden van drukte 'lurch' ik ook op dit forum, en zou ik prima duimpjes omhoog kunnen duwen. Maar ik vind juist het mooie aan dit forum dat aangegeven kan, en haast moet worden *waarom* dan. Wat vind je mooi, leuk, goed? Soms krijg je positief commentaar (duimpje omhoog) met daarbij een kleine kanttekening (had je geen ander houtsoort kunnen nemen? Waarom deze verbinding?). Dat geeft inhoud en een goede bron van discussie. Dat die discussie in openheid en met respect gevoerd wordt op dit forum is een van de sterktepunten, iets wat deels verloren kan gaan door met een halve gedachte op 'like' te duwen.

Daarnaast stoor ik mij al dagen aan "Vindt ik leuk", misschien mag dat aangepast worden in de titel, daar zou ik haast een duim omhoog voor geven :)
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Ik ben ook voorstander van het duimpje. Het is inderdaad een vorm van appreciatie. Voor veel mensen is de drempel naar het typen van tekst te hoog. Ik denk ook dat het aantal posts hierdoor ten goede zou komen. Voorbeeld: als ik iets post, en er reageren slechts 3 mensen op, waarvan misschien nog 1 negatief, dan heb ik niet snel de neiging om mijn volgende projecten hier te tonen. Terwijl er misschien 300 mensen die post ten volle wisten te appreciëren. Je kan natuurlijk altijd iets meer zetten als een duimpje de lading niet dekt. Dat dit dan zou ontaarden in om ter meest duimpjes is onzin. Nu zou je toch ook al kunnen concurreren op basis van aantal views? Maar zo zit ons forum gelukkig niet in elkaar.

Voor de duidelijkheid: ik zou enkel het duimpje omhoog invoeren. Verder alles zelfde houden. Geen notificaties of zo, die vind ik ook vervelend. Je moet dan maar gewoon naar je eigen topic gaan als je wil weten hoeveel duimpjes je krijgt. Waarom eens niet uitproberen? En na een maand kun je dan een poll houden om te zien of het mag blijven of niet.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Die verdien ik dan bij deze :rolleyes:

Fons

thumbs_up_sign.png
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Kei goei, te brabants
Super chill, te westers
Increíble, te Spaans.

Geef het beestje een naam of vergelijk en je hebt voor en tegens.

Het zomaar uit het niets ontsprongen id zou puur een blijk van waardering zijn en ja dat doet een mens goed! Nou en?
Maar om nu te gaan denken dat er hier dan meer gepost gaat worden just for likes... Is dat nu positief of negatief?
Mark suikerbuik is ook niet gek hé.

But still, gewoon een gedachte

En ja als ik vragen, ad ons of über positief ben hoort men dat ook ;)
Of kunnen smiley's ook niet.

Bij test idd geen @mail abo's of inbox berichten.

Grtzz m
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.