Voordelig adres Philips Hue lampen kopen - DTV

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
In het kader van durf te vragen:

Is er iemand hier die een adres weet waar ik een flinke partij Philips Hue lampen kan kopen, combinatie tussen GU10 White ambiance en een aantal opbouwspots.

In totaal enkele tientallen stuks, bedoeling is om het hele huis met Hue uit te rusten.

Wie heeft er een adres waar dit voordelig te betrekken is.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi spul, maar dat zal wel een aderlating worden dat spul door het hele huis
Heb geen adres voor je, maar heb je ook overwogen eens op ali express te kijken
Daar heb je veel van dat soort dingen
 

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Goedkoop en hue = CONTRADICTIE!
Goedkoopste aanbiedingen zijn via karwij,praxis,gamma ed en dan de 25% korting dagen op het gehele assortiment.
De lampen van ikea zijn ook goed en te hacken zodat ze via de hue app ook werken . Hoe? geen id.... maar te Google lijkt me.

Fractie van de prijs en ook goed op kleur zijn de milight lampen via ali

Duzzz.
 
M

Milo-vs

Guest
Kijk eens naar het schakelmateriaal van jung. Tastdimmers zijn uit te breiden met een WiFi module waardoor je ze via een app kunt bedienen. Dit is eventueel zelfs hit te breiden naar elektrisch zonnescherm e.d.
Door alles te vervangen met Philips hue zijn je schakelaars onbruikbaar geworden. Dit was voor mij de reden om dit niet te doen.
 

grrt

Actieve deelnemer
17 feb 2013
72
1
De lampen van ikea zijn het scherpst geprijsd en inderdaad om te zetten naar Hue door er andere firmware op te zetten. Het werkt perfect met de app en ikea afstandbedieningen. Behalve als je ze in combinatie met bedienen via de hue app aan gaat sluiten op zigbee wandschakelaars van Jung. Dat lukt maar met 1 lamp per schakelaar namelijk.
Wat mij betreft zijn de lampen van Innr het beste betaalbare alternatief voor Hue. Deze werken namelijk uit de doos gewoon samen met Hue. En ook met de Jung zigbee scahkelaar dus. Vier GU 10 tunable white spotjes voor 60 euro. Scheelt dus ongeveer de helft.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Allen dank voor de tips, ik ken de andere merken maar overall komt toch steeds hue als beste uit de testen die ik vind daarom mijn vraag voor een goed adres voor gunstige prijzen, lijkt erg lastig te zijn.
Dank voor jullie input.
 

SimondelaCourt

Actieve deelnemer
19 jul 2016
198
16
Neede
MiLight, AppLamp is een goedkoop alternatief werkt met een app (extra kastje) of afstandbediening.
Te koop bij bv Aliexpress of in Nederland bij https://milights.nl/
Ik heb ze ook in huis, keuze was of 2-3 hue lampen, of een heleboel milights door het hele huis. Kwaliteit van de lamp is goed, afstandsbediening redelijk. Het is geen hue qua afwerking, maar degelijk genoeg om je daar niet echt vervelend bij te doen voelen
 

boobinga

Actieve deelnemer
20 apr 2018
64
14
de verre zuiden
Allen dank voor de tips, ik ken de andere merken maar overall komt toch steeds hue als beste uit de testen die ik vind daarom mijn vraag voor een goed adres voor gunstige prijzen, lijkt erg lastig te zijn.
Dank voor jullie input.
Scheppie, er is net een philips "pop-up shop" actief tot 22 juni in high tech campus eindhoven waar hue 40% off te koop staat.
Of stond, gisteren nog.
Misschien een poging waard.
"This week: the myshop pop-up store by Philips at de Boerderij at High Tech Campus. Everyone - also outside of the Campus - is welcome"
 

Rikky

Actieve deelnemer
22 nov 2016
46
0
MiLight, werkt nagenoeg net zo goed en scheelt gigantisch. Wij hebben ons hele huis hier ook mee uitgerust, 2e huis alweer.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
@Boobinga, thx voor je tip. op de high tech campus was de aanbieding -40% op het hele assortiment dus in mijn kofferbak stond een hele doos Hue, straks hele huis vol hue lampen, meeste white Ambiance en een beetje kleur voor paar ruimtes. Thx voor de tip, superaanbieding daar.

En wie nog andere goedkope Philips producten zoekt, vandaag kan het nog tot 18:00
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.