Voorstellen

CamJacobus

Actieve deelnemer
27 jul 2015
30
0
Boskoop
Ha allen,

Na een aantal jaar meegelezen te hebben (account aangemaakt op 27 juni 2015), wordt het toch een keer tijd mezelf voor te stellen. ;-) Tot op heden heb ik nog weinig met houtbewerken gedaan. Het leek me allemaal wel erg leuk en had ook mijn interesse. Naast het dagelijkse kantoorwerk lijkt het me mooi om wat met mijn handen te doen. Te weinig tijd en ruimte zorgde ervoor dat ik het niet in de praktijk kon brengen. In de tussentijd dus lekker meegelezen en geprobeerd om her en der wat te leren. Een week geleden ben ik verhuisd en heb een mooie garage ter beschikking gekregen (36 m2), waarvan ik een groot deel mag gebruiken als werkplaats.

Dus eerst maar een verlanglijstje gemaakt met gereedschap en een flinke basisuitrusting aangeschaft. Hopelijk komt hiervan het een en ander de komende jaren langs op andere delen van het forum. Ik ben van plan flink wat projecten beet te pakken. Onder andere een aantal inbouwkasten, inrichting werkplaats, werkbank etc staan op mijn to-do lijstje. Ik ben begonnen met een tweedehands eikenhouten vloer (waarover elders op het forum straks meer).

Ik ben werkzaam in de handel van planten. Naast mijn vrouw heb ik twee kinderen (dochter van 9 en zoon van 4 jaar).

Op mijn 32-jarige leeftijd hoop ik de basisbeginselen van het houtbewerken en meubelmaken mezelf eigen te maken. Hopelijk kan dit forum daaraan bijdragen. Ik ben heel erg jaloers als ik sommige projecten langs zie komen en hoop dat ik dat niveau over een paar jaar kan benaderen.

Groeten,
Jaco
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.