Even voorstellen

martijnsnoek

Nieuw lid
27 apr 2014
8
0
Winterswijk
www.dehautist.nl
Beste mede hout liefhebbers,

Al enige tijd ben ik lid hier maar nog nooit iets geplaatst of mij voorgesteld. Het leek mij nu wel eens tijd om dit wel te doen. Ik ben Martijn 31 jaar en kom uit de omgeving bij Doetinchem. Sinds kort ben ik als "stagair" werkzaam bij een interieurbouwer in de omgeving om te onderzoeken of het werk echt bij mij past en of ik het ook leuk vind. Dit doe ik sinds 1 mei. Ik heb deze mogelijkheid gelukkig gekregen vanuit het UWV omdat ik momenteel in de ziektewet verkeer wegens een burn-out.

Tot op heden vind ik het werk helemaal super en rustgevend. Ik vind het heerlijk om met mijn handen bezig te kunnen zijn en even daarbij te kunnen focussen op mijn project.

In het dagelijks leven maak ik verder graag muziek en ben ik ook veel in de natuur en bossen te vinden met mijn vriendin en twee honden.

Ik hoop hier zo nu en dan met mijn vragen terecht te kunnen die ik niet elders kan stellen of een antwoord op kan vinden.

Groetjes,

Martijn
 

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Dag Martijn, welkom in het forum. Is het interessant voor jou om eens op de maandagavond bij de Gruitpoort te komen kijken naar onze cursus Beeldhouwen in hout? Gedurende de vakantieperiode zijn er elke maandagavond wel een aantal cursisten die gewoon doorgaan met hun hobby, en ik ga er ook heen voor de gezelligheid en om een beetje voor mezelf te werken. Kijk maar eens op mijn website hoe leuk het is.
PS. ik ben aan beeldhouwen begonnen toen ik een burn out had, en het heeft mij ontzettend veel gebracht. Vooral omdat niets moet en alles kan (meditatief bezig zijn), in tegenstelling met meubelmaken.
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Vooral omdat niets moet en alles kan (meditatief bezig zijn), in tegenstelling met meubelmaken.[/QUOTE]

Nooouuuuu Jac?! Das wel een uitspraak op Vaderdag :<) Groet, Hendrick
 

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Sorry Hendrick als ik je vakgebied meubelmaken zou hebbn beledigd. Je begrijpt vast wel wat ik bedoelde: bij een burn-out zoals ik die heb meegemaakt kun je je nauwelijks meer concentreren en is het heel prettig om “alleen maar met je handen bezig te zijn”. Zonder maatvoering, precisie etc. Nogmaals, veel respect voor jouw vakgebied.
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Haha, ja hoor Jac was grapje. Na mijn burnout ging ik juist in de houtbewerking.

Maar sorry Martijn, het gaat om jou dus hartelijk welkom op dit forum! Groet, Hendrick
 

martijnsnoek

Nieuw lid
27 apr 2014
8
0
Winterswijk
www.dehautist.nl
Dankjulliewel voor jullie warme welkom.

@Jac lijkt me zeker leuk om eens langs te komen om eens te kijken of het wat voor mij is. Bedankt voor je uitnodiging! Ik is het goed als ik je even een PM stuur voor contact?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.