Eindopdracht voor mijn jaaropleiding.

Eldert

Nieuw lid
12 jul 2017
14
0
Dat is een heel knap lessenaartje, zeker in het kader van de opleiding. Had je geen last van de tijdsdruk om het af te werken en het allemaal binnen de gestelde tijd (netjes) af te krijgen?
Hoe ga je hem afwerken?
Groet,

Ed

Ik had behoorlijk last van tijdsdruk! Ik ben half januari ongeveer begonnen. helaas hadden we maar 1 dag in de week les. Verder kon ik natuurlijk zo veel tijd besteden als ik wilde, maar ik heb geen werkplaats dus dat ging niet.
Wel heb ik de laatste 2 maanden een extra dag in de week erbij genomen (lees: gehuurd natuurlijk). Dit laat voor mij wel het belang van ontwerpen en planning zien.
Ik heb het bureautje nu al afggewerkt met 1 laag olie. ik geef het even de tijd en dan nog een laag, dat lijkt me voldoende.
 

Eldert

Nieuw lid
12 jul 2017
14
0
Ja maar Wim, ik bedoel met dikkere poten geen echte dikke poten, Eldert heeft een poten maat genomen van 2 cm x 4 cm, als hij van die 2 cm naar 2,5 cm dikker was gegaan zag het er m.i. heel anders uit, dus 2.5 cm x 4 cm. Dan waren de verhoudingen denk ik beter geweest, nu zul je misschien zeggen die halve centimeter maakt toch niet veel uit, ik kan je zeggen dat je daar lelijk in kunt vergissen. Ik wil door deze bewering het werkstuk van Eldert zeker niet afkraken, nogmaals het is mijn mening.

Groet Pel.

Ik vind beide jullie suggesties waardevol en ik zal daar zeker naar kijken bij een volgende project. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.