Markeermesje Van Roeland Brekelmans.

P

Pel

Guest
Ik had een Davidschaafje waar het beiteltje door de jaren heen aan een kant tekort was geworden, ik kon hem bijna niet meer stellen. Ik heb toen Baptist gecontacteerd, maar die hadden niets wat enigszins passend te maken was, een beiteltje wat wel paste was niet goed omdat er een gat in zat, zodat ik hem niet kon klemmen in mijn schaafje. Toen zag ik een oproep op de site van Robert Hardwoodie voor een beitel, waar Roeland positief op reageerde, daarop heb ik hem gevraagd of hij ook een beiteltje voor mij had. Dat was geen enkel probleem zei Roeland en een tijd later lag hier een prachtig beiteltje 3 mm dik in de brievenbus, veel betere kwaliteit als het oude beiteltje van 1.5 mm dik wat er in zat.

Het schaafje met de oude beitel er naast.
Davidschaafje 3.jpg

Het schaafje met de nieuwe beitel, hij schaaft als een tierelier.
David schaafje met nieuwe beitel.jpg

Er waren volgens Roeland geen kosten aan verbonden, nou daar kon ik van mijn kant geen genoegen mee nemen vond ik Hij had het beiteltje mooi op maat gemaakt, vlijmscherp geslepen, daar heeft hij toch zijn werk aan gehad, en nog opgestuurd. Ik heb op zijn site toen maar als dank dit prachtig markeermesje bij hem besteld. Ik waardeer het zeer zeker als mensen iets gratis voor een mede mens doen, maar in dit geval had hij m.i. toch wat veel voor mij gedaan.:)

Markeermesje Van Roeland met olijvenhout handvat, het ligt lekker in de hand, en is niet te groot zodat je nog flink kracht kunt zetten.
Markeermesje.jpg

Groet Pel.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik waardeer het zeer zeker als mensen iets gratis voor een mede mens doen, maar in dit geval had hij m.i. toch wat veel voor mij gedaan.

Roeland is ook gewoon een hele fijne kerel en nu heb je alsnog 2 vliegen in een klap want ook nog eens een heel mooi markeermesje...;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.