Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Rietveld meubels om zelf te maken VERKOCHT

Ooit gekregen maar ik heb weinig interesse in rietveld meubels maken.

Omschrijving Rietveld meubels om zelf te maken = How to construct Rietveld furniture

In Rietveld meubels om zelf te maken zijn tot in detail de bekendste en meest kenmerkende meubelontwerpen van Gerrit Rietveld gedocumenteerd. Het boek bevat werktekeningen, maten, details, materialisten en aanwijzingen voor het in elkaar zetten van een meubel alsmede historische gegevens van elk behandeld meubel.
    Recensie

Gerrit Thomas Rietveld heeft in het begin van zijn loopbaan een meubelmakerij gehad. Later, toen hij als architect ging werken, werden zijn meubels gemaakt door Gerard van de Groenekan. Deze laatste heeft veel bijgedragen aan de inhoud van dit boek. Een aantal meubels is indertijd als bouwpakket aangeboden; de kratstoel kostte (zonder kussens) indertijd bij Metz fl 4,95 (!). In totaal worden 38 meubels op heldere en eenvoudige wijze beschreven. Niet elk meubel is eenvoudig te maken, maar ze passen in elk interieur en blijven daarom aantrekkelijk voor de consument die wat anders wil. Daarnaast zijn de ontwerpen nog steeds een inspitatiebron voor jonge vormgevers. Geïllustreerd met tekeningen, schetsen en foto's, deels in kleur. Bevat inhoudsopgave en literatuuroverzicht. Het boek is tweetalig uitgevoerd (Nederlands/Engels). Bruikbaar voor een breed publiek (doe-het-zelf; meubelmaken; architectuur).
    Ir. R.J. Wijntjes
    Nieuwprijs 22,50

Mijn exemplaar is zgan. Mijn vraagprijs is 12,50.

Re: Rietveld meubels om zelf te maken

Met of zonder verzendkosten? Met verzendkosten heb ik er wel een oortje naar.

In principe zonder, maar ik wil hem voor 13,50 wel verzenden.

Je hebt een pb.

Forum Rechten