Tijdje weggeweest en weer terug.

WR1944

Oud hout
Een ding begrijp ik niet. Waarom is die $%^^& ooit geslaagd voor haar examen? Als je huisarts bent kan dit echt niet.
Van harte beterschap.

Er bestaat nog steeds de eed van Hippocratus en een modernere vorm. Die eed heeft echter geen juridische consequenties. Er is ook nog zoiets als een medische tuchtraad maar dat lijkt mij persoonlijk te veel op de slager die z'n eigen vlees keurt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eed_van_Hippocrates

Ik hoop dat je verzekering er werk van maakt en zich als een terrier in de zaak vast bijt.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Potverdorie Skybiker, ik denk dat je nog geluk gehad heb dat er niets ergers met je gebeurd is.
Vaak is een snelle hulp levens reddend, dus in jouw geval had het fataal kunnen zijn.
Van die vervangende huisarts komt het op mij niet zo heel vreemd over, van de tegenwoordige generatie huisartsen nemen sommige het wat gemakkelijker op.
Beterschap gewenst en hopelijk gauw weer een beetje klussen.
Mvg, :).
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Jeetje, wat een verhaal. Gelukkig voor je dat alles weer goed komt en dat je er niks aan over houd. Heftig verhaal hoor!

Veel beterschap gewenst, maar dat moet vast goedkomen als je weer in de werkplaats aan de slag kan.
 

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Aller eerst, bedankt allemaal,

Vanmiddag even op bezoek geweest in het ZH, en ik ben weer goed gekeurd, mag gewoon alles weer doen.

Het herstel is boven hun verwachting in de korte tijd dat tussen het begin en nu zit, dit hadden ze echt niet verwacht.

Ook mijn smaak begint weer langzaam terug te komen, dat is wel een grote plus want eten was maar saai.

Wel heb ik nog een constante druk in mijn hoofd maar dat hoort er nog bij en zal binnen enkele weken ook weg moeten zijn.

Dus we gaan gewoon weer lekker vol op klussen.

Groet, Sky.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Een ding begrijp ik niet. Waarom is die $%^^& ooit geslaagd voor haar examen? Als je huisarts bent kan dit echt niet.
Van harte beterschap.
Ach. Er zijn nog veel ergere voorbeelden; ons vertrouwen in huisartsen is ongeveer nul. Je kunt beter de merck manual naasr je nachtkaztje leggen. Huisartsen zijn alleen goed voor de, meestal verplichte, verwijzing.
 
P

Pel

Guest
Ach. Er zijn nog veel ergere voorbeelden; ons vertrouwen in huisartsen is ongeveer nul. Je kunt beter de merck manual naasr je nachtkaztje leggen. Huisartsen zijn alleen goed voor de, meestal verplichte, verwijzing.

Nou Henk daar heb ik toch een heel andere mening over, Zelf heb ik een top huisarts, hij loopt zo nu en dan hier bij mij binnen, zo om de 6 à 7 weken hoe het met me gaat. ik ben meestal zijn laatste patiënt, en drinken dan soms samen een kop thee, ik realiseer mij dan ook terdege dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n huisarts.

Groet Pel.
 

bhengeveld

Actieve deelnemer
2 dec 2014
357
9
Nou Henk daar heb ik toch een heel andere mening over, Zelf heb ik een top huisarts, hij loopt zo nu en dan hier bij mij binnen, zo om de 6 à 7 weken hoe het met me gaat. ik ben meestal zijn laatste patiënt, en drinken dan soms samen een kop thee, ik realiseer mij dan ook terdege dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n huisarts.

Groet Pel.

Dat is wel een beetje een uitstervend ras, wat ook deels te maken heeft met de enorme omvang van de huisartsenpraktijken.
Dat gezegd hebbende heb ik als wijkverpleegkundige gemiddeld gezien goede ervaringen met huisartsen.

Maar mijn mond viel open van de reactie van de huisarts die skybiker beschrijft. Dergelijke neurologische symptomen zo laten gaan... Brrrr. Daar mag wel een gepeperde brief heen. Desnoods via je eigen HA.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Nou Henk daar heb ik toch een heel andere mening over, Zelf heb ik een top huisarts, hij loopt zo nu en dan hier bij mij binnen, zo om de 6 à 7 weken hoe het met me gaat. ik ben meestal zijn laatste patiënt, en drinken dan soms samen een kop thee, ik realiseer mij dan ook terdege dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n huisarts.

En hoe oud is die huisarts? Vast een van vier generaties geleden ;-)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Henk ik heb met mijn huidige en vorige huisarts prima ervaringen. Ja die vorige was inderdaad van 4 generaties geleden. Kwam elke 2 weken bij mijn moeder op bezoek. Tot ze dik in de 80 overleed. Mijn huidige huisarts is soms een tijdje weg, zit ie in de tropen pro deo te werken en moet je naar zijn vervanger. Soms wel prettig als je ziek uit een ver land komt. Maar er zijn er ook die alleen maar van negen tot vijf arts zijn.
 

Nerf

Actieve deelnemer
26 jun 2016
573
283
Hey Skybiker,

Heftig verhaal, heb het met een mix van verbazing en bewondering gelezen. Vanuit m'n werk wel eens te maken gehad met beroertes, en dat was toch het eerste waar ik aan moest denken. Wat fijn om dan te lezen dat je iets had dat weer kan herstellen. Succes met het herstel!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.