Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Nou Henk daar heb ik toch een heel andere mening over, Zelf heb ik een top huisarts, hij loopt zo nu en dan hier bij mij binnen, zo om de 6 à 7 weken hoe het met me gaat. ik ben meestal zijn laatste patiënt, en drinken dan soms samen een kop thee, ik realiseer mij dan ook terdege dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n huisarts.

Groet Pel.
    Dat is wel een beetje een uitstervend ras, wat ook deels te maken heeft met de enorme omvang van de huisartsenpraktijken.
    Dat gezegd hebbende heb ik als wijkverpleegkundige gemiddeld gezien goede ervaringen met huisartsen.

Maar mijn mond viel open van de reactie van de huisarts die skybiker beschrijft. Dergelijke neurologische symptomen zo laten gaan... Brrrr. Daar mag wel een gepeperde brief heen. Desnoods via je eigen HA.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pel Bekijk Berichten
    Nou Henk daar heb ik toch een heel andere mening over, Zelf heb ik een top huisarts, hij loopt zo nu en dan hier bij mij binnen, zo om de 6 à 7 weken hoe het met me gaat. ik ben meestal zijn laatste patiënt, en drinken dan soms samen een kop thee, ik realiseer mij dan ook terdege dat ik in mijn handjes mag knijpen met zo'n huisarts.
    En hoe oud is die huisarts? Vast een van vier generaties geleden ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door henkverhaar Bekijk Berichten
    En hoe oud is die huisarts? Vast een van vier generaties geleden ;-)
    En lid van dit forum?
    Groeten, Raymond

Henk ik heb met mijn huidige en vorige huisarts prima ervaringen. Ja die vorige was inderdaad van 4 generaties geleden. Kwam elke 2 weken bij mijn moeder op bezoek. Tot ze dik in de 80 overleed. Mijn huidige huisarts is soms een tijdje weg, zit ie in de tropen pro deo te werken en moet je naar zijn vervanger. Soms wel prettig als je ziek uit een ver land komt. Maar er zijn er ook die alleen maar van negen tot vijf arts zijn.

Hey Skybiker,

Heftig verhaal, heb het met een mix van verbazing en bewondering gelezen. Vanuit m'n werk wel eens te maken gehad met beroertes, en dat was toch het eerste waar ik aan moest denken. Wat fijn om dan te lezen dat je iets had dat weer kan herstellen. Succes met het herstel!

Wooow Sja TIA comes to mind!

Nou wat een verhaal, en dat je het nog kan opteken.

Beterschap!

Forum Rechten