Nieuw Hier maar waar is dat?

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ben eigenlijk wel benieuwd of er in mijn regio Zuid West Friesland ook forumleden wonen/actief zijn.
Dat is zo'n beetje bezuiden de lijn Workum, Bolsward, Sneek, Joure en ten westen van de lijn Joure Lemmer.
Groet, Hendrick
 
P

Pel

Guest
ik denk dat je versteld zult staan Henrick, met meer dan 20.000 leden zullen er heus wel wat Zuid-West-friezen tussen zitten, o.a. Jaap de grote baas van de site is een fries.

Groet Pel.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Hendrick
Ik geloof dat het forum zijn oorsprong zelfs vind in het hoge Noorden. Ik ben ooit vanuit Rotterdam naar een van de eerste forum bijeenkomsten geweest. Bij Jan in Lemmer. We paste in de ruime woonkamer van de fam Pranger. Ze wilde eerst de voertaal in het Fries doen :) maar daar hebben we toen gelukkig vanaf gezien. Dus je zal zat mensen van forum in jouw buurt kunnen vinden.IMG_4956.jpg
 
Laatst bewerkt:

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Leuk! Maar de enigste manier om dat uit te vogelen is links in het scherm bij locatie te kijken? En daar staat vaak niets ingevuld. Dus ik wacht het ff af. En als de privacy ontzettend belangrijk is kunnen ze ook een pb sturen. Groet, Hendrick
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Evenals Rotterdam dat aan het BuitenIJ ligt en Hoorn dat in het zuidoosten van West Friesland ligt :<)
Hoorn ligt toch aan de Kaap in Zuid Afrika?
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Ja, en de waker, de dromer en de slaper :<) Mijn blijk van aardrijkskundige kennis was een reactie op SunRayes maar nu lijken alle senioren op tilt te gaan.
Ik ga weer verder sleutelen aan mn Harvey, dat lijkt een hele mooie machine voor dat geld!
Groet uit tropisch Warns in Sud West Fryslan, Hendrick
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik ben van Noord-Oost Friesland, maar dat is nog een dik uur rijden naar Warns. Nooit geweten dat Friesland zo groot zou zijn :rolleyes:
 

deTafelvanHendrick

Actieve deelnemer
11 okt 2017
176
19
Warns
Vorige week naar Bosgraaf, Dokkum, ja, is wel ff. Vaar elke 2 jaar wel Reitdiep, lauwersmeer en Dok NW zijlen, wondere wereld als je tegen Gaasterland aan woont. Groet, Hendrick
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Binnen een uur ben je heel NL rond :p haha

Was het maar waar :D Dat zou het leven een stukje makkelijker maken soms.


Vorige week naar Bosgraaf, Dokkum, ja, is wel ff. Vaar elke 2 jaar wel Reitdiep, lauwersmeer en Dok NW zijlen, wondere wereld als je tegen Gaasterland aan woont. Groet, Hendrick
Vorige week zijn we ook nog even naar Dokkumer nieuwe zijlen gevaren. 40 minuten varen :p Wel een mooie wereld om te varen. Helaas moesten we terugvaren omdat de dochter ziek begon te worden..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.