Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

TIP Minimax Genius C26

Het is dat ik er de ruimte en de krachtstroom (nog) niet voor heb, anders had ik deze zelf wel willen overnemen:

https://www.marktplaats.nl/a/doe-het...reviousPage=lr

Als deze echt één jaar oud is wordt er nog schandalig laag geboden.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Advertentie zegt bieden vanaf 1750 euro. Maar wat is de nieuwprijs?

Machine heeft een tijdje op de SCM webshop gestaan, met alle opties ( Tersa as, wielenset , langgatboor en oplegtafel) zit die rond de €6000,- ex BTW.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

William,

De link die in de advertentie zelf staat werkt beter dan die je nu gebruikt, ik vind het echt top dat je deze advertenties onder de aandacht brengt, maar de links die net onder de advertentie staat werkt beter.
    MP-Link.jpg
    If you can't fix it with a hammer, it must be electrical.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trilliwilli Bekijk Berichten
    Machine heeft een tijdje op de SCM webshop gestaan, met alle opties ( Tersa as, wielenset , langgatboor en oplegtafel) zit die rond de €6000,- ex BTW.
    Ik vond deze alhier op het forum. Nieuwprijs 4400-. En dat komt overeen met prijzen van showmodellen in Duitsland (3750- ex (denk ik)). Ik denk dat de handel niet meer wil geven dan die 1750- euro. Helaas heb ik momenteel geen geld voor dergelijke investeringen, anders zou ik het toch hard overwegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superkees Bekijk Berichten
    Ik vond deze alhier op het forum. Nieuwprijs 4400-. En dat komt overeen met prijzen van showmodellen in Duitsland (3750- ex (denk ik)). Ik denk dat de handel niet meer wil geven dan die 1750- euro. Helaas heb ik momenteel geen geld voor dergelijke investeringen, anders zou ik het toch hard overwegen.
    Dat lijkt me de nieuwprijs ex verschepen en ex btw. SCM rekent 450 voor het verschepen van Italie naar NL. De biedingen zijn in ieder geval erg laag voor een 1 jaar oude machine, lijkt me dat die daar ook niet voor verkocht wordt.

Machine is in Duitsland onder het Holzkraft label wat scherper in de markt gezet, en ook alleen maar met de Tersa optie.

De hier aangeboden machine bevat nog meer extras, oa de langgatboor en oplegtafel. Denk dat alle accesoires goed zijn voor tussen de 800 en 1000 euro, maar met een machine van 1 jaar oud is er uiteraard een factuur aanwezig en dus het bewijs wat het echt allemaal heeft gekost. Zonder zou ik niet vertrouwen op de leeftijd, maar van zo’n machine gooi je de factuur niet weg, althans ik niet.

@Fantic, die link kan ik niet vinden op de Iphone of Ipad. Werkt alleen onder Windows of is browser afhankelijk. Dus kopieer ik de hyperlink uit Safari.
    Met vriendelijke groet,

William
    .

Forum Rechten