tuinbank

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
goeie morgen mensen, ik zou graag een tuinbank maken voor vier pesonen kan iemand mij op weg helpen.

Ik heb nog een tweede vraagje de houtcombinee die ik heb is een lurem met 5bewerkingen en een moter maar het werkt allemaal perfect voor zover ik het ken,maar ik ben een gepensioneerde trucker dus zeker geen schrijnwerker daarom zouw het zeer handig zijn moest ik van die machiene een goede handlijding kon vinden maar dat schijnd zeer moeilijk te zijn om daar nog aan te geraken. Ik heb de zaag machien gekregen van mijn jongere broer maar die had er ook niets van. Alvast bedankt groetjes de platte. ;)
 

hakkelaar

Actieve deelnemer
14 sep 2009
34
0
hallo ik weet niet hoe oud je machine is ik heb zelf de maxi 26 plus gehad was ook 1 moter en je moest de snaar omleggen deze machine word ook door de metabo groep op de markt gebracht onder elecktra beckaum mischien kan je van die site en handleiding halen of anders de site van lurem in frankrijk even google
vr,gr
hakkelaar
 

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
hey hakkelaar bedankt voor het antwoord en ik ga het eens proberen op die manier,ik laat in ieder geval nog iets horen.groetjes de platte
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Daag nooit iemand uit met een kettingzaag. Voor je het weet heb je een gemodeleerde boomstam door kraanwagen op je opgangetje neer geplemd. :lol:
 

de platte

Nieuw lid
21 sep 2010
6
0
Athanor goeie middag ik heb die banken eens bekeken er zijn er heel mooie bij maar ik denk voor nen meubel maker zoals ik dat deze al zal volstaan groetjes de platte

Attached files
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Wanneer je houdt van wat strakkere modellen kun je eens kijken bij Pilat&Pilat in Twijzel.
Zie http://www.pilat.nl. De tuinbank "Berthe".
Overigens voor houtbewerkers een aanbevolen adres!!! Ook om ideeën op te doen.
vr.gr. Jan Pranger.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.