Nieuw hier - Vince0511

Vince0511

Nieuw lid
28 mrt 2018
7
0
Hi y'all!

Ik ben nieuw hier op het forum. Een tijdje geleden mijn account al aangemaakt, veel gelezen, nog nergens gereageerd.
Zojuist een gezocht-topic aangemaakt op het marktplein. Daarom vond ik het tijd mezelf voor te stellen.

Enkele feiten op een rijtje:
Vincent, 28, Nijmegen, ICT, Scorpioen, vader, klein schuurtje, trance-liefhebber.

Al langere tijd vind ik het fascinerend houtbewerkers aan het werk te zien. Waaronder verschillende YouTube-kanalen.
Met mijn eigen bouwels heb ik me voorheen beperkt tot de 'simpele' materialen (MDF, vuren latten)
Ondertussen toch al een voetbaldoel-bed gemaakt, een brandweerauto-bed en een eettafel van steigerhout.

Ik heb verschillende plannen om projecten te beginnen. Indien jullie het leuk vinden, zal ik een 'bouw-log' bijhouden.

Vragen? Stel ze!

---
cheers!
Vince0511
 

Vince0511

Nieuw lid
28 mrt 2018
7
0
Ik neem aan dat er meer mensen uit Nijmegen hier op het forum zitten. (Dat hoop ik in ieder geval).
Lijkt me enorm handig voor lokale tips en/of nieuwtjes.
 

meron

Post veel
8 sep 2011
1.428
435
Nijmegen
www.instagram.com
Baptist in arnhem voor gereedschap. En voor hout zou ik eens langs masave gaan. Dat is wel wat ver, maar zeker de moeite waard. Je kunt je ook inschrijven voor zijn mailinglijst, daar komt ook mooi hout voorbij.
Dichterbij heb je natuurlijk de Arnhemse Fijnhouthandel. Misschien kun je eens langs de Stadsboom op het Honigcomplex. Daar zagen ze ook hun eiege stammen, dus misschien verkopen ze ook wel wat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.