Inca geleider gezocht

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Hallo allemaal,


Voor mijn Inca lintzaag ben ik op zoek naar een geleider. De huidige geleider is kapot gegaan (bekend probleem). Heeft iemand nog zulke geleiders liggen die en vanaf wilt?

234D77C2-0A9B-4060-955E-99185DBA54F2.jpg00D25CE0-16BA-4384-B2D7-65CA658ECEB0.jpg
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Heb je al iets gevonden? Ik heb een reserve inca maar bij beide geleiders zijn de schroefgaten om het blokje vast te zetten kapot. Deze had ook handige draaibouten om het vast te zetten ipv een inbus. Type is 5.186.09.01 itt de inbus variant 5.186.09.00. Ik ga nog kijken of ik er een extra busje in kan zetten zodat er een boutje in kan, nu is het gat gewoonweg te groot.

Hoe dat kan? Blijkbaar heeft de ontroester waar ik alle bouten en moeren etc in heb gegooid niet alleen roest verwijderd.....gloeiende.

Mocht ik het werkend krijgen EN je hebt nog niets EN ik krijg mijn reserve inca voor de rest niet aan de praat dan kun je er van mij eentje overnemen.
 

AHK

Actieve deelnemer
17 aug 2017
608
61
Flakkee
Kootje, sorry voor de hele late reactie :eek: maar ik heb het een peetje provisorisch opgelost. Mocht jij de geleider(s) nog hebben dan zou ik ze graag (als het kan) allebei overnemen.

Groetjes, Arnold.
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
ik heb er uiteindelijk m6 inbusboutjes in weten te draaien. werkt perfect. echter is heel de machine nu tip top zodat ie nu bij mijn vader in de schuur staat die hem ook gebruikt. dus helaas, er gaat niets weg...sorry!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.