Infographic: De bomen van 52 houtsoorten

vanboomtotbeeld

Actieve deelnemer
17 apr 2018
213
17
Hengelo Gld
www.vanboomtotbeeld.nl
Omdat ik voor mijn beeldhouwen zoveel mogelijk gebruik maak van in Nederland voorkomende houtsoorten heb ik daarvoor een kleine studie gemaakt.
Op mijn website http://www.vanboomtotbeeld.nl/houtinfo/houtsoortenlijst.htm vind je een overzicht van 125 in Nederland voorkomende bomen, met, zover ik heb kunnen achterhalen, de houteigenschappen. Erg handig om te weten. Mocht iemand nog aanvullingen hebben, graag.

Deze informatie hoort vast wel onder een ander forumonderwerp (houtsoorten?), maar ik heb nu geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. Wie kan dit corrigeren?
 
Laatst bewerkt:

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Ik ben momenteel bezig om een database van houtsoorten te maken in Access. De informatie van het hout kan in het NL maar ook in het UK. Ik heb ruwe informatie van ongeveer 3000 soorten. Maar kan zijn dat er dubbele in staan, want tropisch hout heeft soms verschillende namen. Ik heb pas 50 soorten in database gezet en hiervan laat ik 1 formulier zien.Naamloos.jpgNaamloos2.jpg
 

ad59

Actieve deelnemer
23 jan 2014
71
85
Ja waarschijnlijk wel Jac. Maar ik moet je meegeven dat jouw site er heel mooi uit ziet
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.