Deelnemers gezocht voor hout-vaert van 19-22 juli 2018

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.058
1.690
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste allemaal,

In het kader van Culturele Hoofdstad 2018 worden er vanuit Leeuwarden allerlei activiteiten georganiseerd. Eentje is Hout-Vaert.nl waar met een hele vloot oude houten schepen van Dokkum, via Leeuwarden, Grou naar IJlst wordt gevaren. Op alle vier locaties is er een klein festijn aan boord. Houtsnuiven (ik heb het niet zelf bedacht) tekenen en schilderen op hout, houtdraaien (Otto Koedijk), vis roken op hout, timmerdorp, doodskisten etc.
Maar op de locaties Dokkum, Leeuwarden, Grou en IJlst willen ze ook wel iets van een markt op kant hebben, van mensen die wat doen en maken van hout en dat ook mogen verkopen. De organisator kwam bij ons met de vraag of wij (woodworking.nl) daar misschien iets in zouden kunnen doen.
Dus bij deze de oproep wie dat leuk vindt en daar een paar dagen mee zou willen reizen. Er is zelfs beperkt ruimte om mee te varen en aan boord te slapen.

Vragen passen prima in dit draadje, je kunt je opgeven door mij een pb te sturen, dan breng ik het geheel in contact met de organisator.

jaap
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
Lijkt me intresant om mee te gaan of een dagje te komen kijken. Zal is gaan kijken in mijn agenda.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.