Te koop Black & Decker boormachine met véél accessoires

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
Te koop Black & Decker boormachine met véél accessoires

Te koop Black & Decker boormachine type 20 met zeer veel accessoires
- Boormachine met twee snelheden 2400 & 900/min
- Handcirkelzaag
- Tafelcirkelzaag
- Decoupeerzaag
- Vlakschuurmachine
- Schijfschuurmachine
- Kolomboor
- Bovenfrees
- Slijpmachine
- Klopboormachine
En vast nog meer, de kist puilt helemaal uit.

Geen idee wat het waard is, het gaat me er vooral om dat het bij een liefhebber terecht komt.

IMG_8490.jpg

IMG_8494.jpg

IMG_8495.jpg

IMG_8496.jpg

IMG_8492.jpg

IMG_8493.jpg

IMG_8491.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.776
931
Leeuwarden
Goede bestemming! Ik had het topic nog niet gezien, maar brengt me gelijk terug in eind jaren zestig. We hebben indertijd met soortgelijke B&D setjes verschillende roei- en zeilschouwen gebouwd. Kan me nu eigenlijk niet voorstellen hoe:confused:

Fons
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Dat is er een uit mijn kindertijd. Die machines werden bij ons per 100 ingekocht. Ja veel anders betaalbaar was er niet. Het nadeel van hulpstukken was dat de machine er veel sneller door kapot ging.
Ook leuk etalagemateriaal. Vaak ontbreekt het koppelstukje. Dit ziet er zeer compleet uit. Toen wij stopten met de zaak in 2009 hebben wij bijna alles weggegeven. Zat ook een b&D bij met heggeschaarhulpstuk. IK denk dat deze machine uit de jaren 70 komt.
 

luk knops

Actieve deelnemer
10 nov 2012
138
4
Roosdaal (België)
Amai, mijn eerste aankoop. Mijn vader had geen boormachine en omdat ik van knutselen hield kocht ik dit boormachientje met mijn spaargeld... en.... ik heb het nog steeds! Boormachine, schuur- , horizontale standaard en zaaghulpstuk.... Ga er morgen nog eens naar kijken zou misschien nog wel eens van pas komen...
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
Het was van mijn vader, hij heeft deze heel veel gebruikt. Dus het was helemaal compleet en werkend. Zelfs de gebruiksaanwijzing, garantiebewijs en folder heb ik nog gevonden. Misschien zelfs de bon, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik heb alles meegegeven.

Eigenlijk wilde ik de kist zelf houden. Die was vast niet origineel. Maar het zat er zo strak ingepakt dat ik het zelfs niet aandurfde om alles uit de kist te halen, want dan krijg je het er nooit meer in :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.